• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
21

اولین تصاویر گلکسی زد فولد ۳ منتشر شد

  • کد خبر : 31171
  • 06 فوریه 2021 - 14:29
گلکسی زد فولد 3

این روزها گوشی گلکسی زد فولد ۳ تیتر بسیاری از وب سایت های خبررسانی است. چندی پیش نیز رندرهایی از Galaxy Z Fold 3 راهی فضای مجازی شد که بسیاری از شایعات را در خصوصیات قابلیت های این گوشی تصدیق می کند. این رندرها در همین آغاز راه نقدهای بسیاری را دریافت کرده است.

سال ۲۰۲۱ سالی برای عرضه و تولید انواع و اقسام گلکسی های سامسونگ است. یکی از گلکسی هایی که با حواشی زیاد و شایعات فراوان رو به رو شده است، گلکسی زد فولد ۳ می باشد. در ادامه به کلیه ی ابعاد نمایان شده در رندهای Galaxy Z‌ Fold‌ ۳ می پردازیم.

شباهت دوربین گلکسی زد فولد ۳ به گلکسی اس ۲۱ اولترا

طبق رندرهایی که از گلکسی‌ زد فولد‌ ۳‌ منتشر شده است، ماژول دوربین این گوشی شباهت بسیاری به دوربین گلکسی اس‌ ۲۱ اولترا دارد. پیش از این نیز کارشناسان دنیای تکنولوژی عنوان کرده بودند که امسال سامسونگ تنوع چندان زیادی در دوربین گلکسی های خود نخواهد داشت. بنابراین کاملا طبیعی است که تشابه دوربین را میان زد فولد‌ ۳ و گلکسی اس ۲۱ اولترا بتوان تشخیص داد.

حضور قلم دیجیتال در گوشی ‌Galaxy Z Fold 3‌

یکی از سیاست های تولیدی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ شباهت ساختاری گلکسی های مختلف است. این موضوع تنها در بحث دوربین وجود ندارد. به احتمال قوی یکی دیگر از شباهت های گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی زد فولد ۳ پشتیبانی از قلم دیجیتال است. از طرفی هنوز اطلاعات زیادی از دوربین زد فول نسل سوم نیز در دست نمی باشد. مشخص نیست که آیا فقط ظاهر دوربین Galaxy Z Fold 3 شبیه گلکسی اس ۲۱ اولترا است یا در عمل هم شباهت دارد. باید برای آشنایی دقیق تر با خصوصیات ساختاری این گلکسی جدید کمی صبور باشیم.

نمایشگر منحصر به فرد موبایل Galaxy Z Fold 3

گلکسی زد فولد ۳ به صفحه نمایش کوچک تری از سری موبایل های گلکسی‌ زد فولد‌ ۲ مجهز شده است. انتظار می رود که فضای در نظر گرفته شده در اطراف صفحه نمایش موبایل Galaxy Z Fold 3 برای قلم دیجیتال طراحی شده باشد. همچنین گفته می شود که دوربین سلفی به صورت زیر ساخت در زیر نمایشگر تعبیه شده است. باید دید این نمایشگر تا چه حد با رضایت کاربران سامسونگ همراه می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.