• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
30

گوشی گلکسی M02 با قیمت ۹۶ دلار رونمایی شد

  • کد خبر : 31203
  • 07 فوریه 2021 - 12:22
گوشی گلکسی M02

گوشی گلکسی M02 می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که در اثر شیوع ویروس کرونا با افت درآمد رو به رو شده اند و بودجه ی محدودی برای خرید گوشی های هوشمند دارند. این گوشی به‌ صورت پیش ‌فرض با One UI بر پایه‌ ی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بازار می‌ آید و ویژگی های خوبی دارد.

به تازگی یکی دیگر از گلکسی های سامسونگ روانه ی بازار هند شده است که دارای قیمت مناسبی می باشد. گوشی گلکسی M02 در دسته ی موبایل های میان رده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی کلیه ی ابعاد ساختاری موبایل Galaxy M02 سامسونگ می پردازیم.

گلکسی M02، نسخه ی ارزان تر گوشی گلکسی M02s

مانند هر برند دیگری سامسونگ نیز یک سری از گوشی های خود را با قیمت های مختلف و ویژگی های گوناگون عرضه می کند. در اوایل ماه گذشته ‌از گلکسی M02s‌ رونمایی شد. چندی پیش هم نسخه ی ارزان تر این دستگاه با نام (Samsung Galaxy M02) معرفی گشت. گوشی گلکسی‌ M02‌‌ ویژگی های ایده آلی دارد. پیش بینی می شود این محصول فروش خوبی را برای کمپانی سامسونگ به ارمغان آورد.

خصوصیات فنی گوشی Samsung Galaxy M02

گوشی گلکسی M02 سامسونگ به یک نمایشگر ۶٫۵ اینچ Infinity-V (دارای بریدگی V شکل) با وضوح HD+ مجهز شده است. دوربین سلفی این سیستم یک ماژول ۵ مگاپیکسلی باکیفیت است. نکته ی جالب در طراحی خصوصیات ساختاری موبایل Galaxy M02 سامسونگ، پنل بافت داری است که باعث می شود شما گوشی را راحت تر در دست بگیرید. به طور کلی گلکسی M02 دارای ضخامت ۹٫۱ میلی‌ متر است، ۲۰۶ گرم وزن دارد و از باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی استفاده می ‌کند. فرآیند شارژ گوشی مذکور نیز از طریق درگاه میکرو USB صورت می پذیرد.

دوربین های دوگانه ی موبایل Galaxy M02 سامسونگ

گلکسی M02 سامسونگ از ‌دوربین دوگانه با چینش عمودی بهره می برد. این دوربین ها شامل یک ماژول ۱۳ مگاپیکسلی در جایگاه دوربین اصلی، یک حسگر ۲ مگاپیکسلی در نقش دوربین دوم به همراه یک لنز ماکرو می شود. در زیر دو دوربین گوشی، چراغ LED هم به ‌چشم می‌ خورد. موبایل Galaxy M02 سامسونگ با رنگ‌ های مشکی، خاکستری، آبی و قرمز در تاریخ ۹ فوریه‌ ی ۲۰۲۱ (۲۱ بهمن ۱۳۹۹) راهی بازار هند خواهد شد. باید دید این گوشی تا چه حد می تواند رضایت کاربران سامسونگ را به دست آورد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.