• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

چیپ تر و تمیز مهدی طارمی در بازی پورتو و براگا + ویدیو

  • کد خبر : 31357
  • 11 فوریه 2021 - 12:47
بازی پورتو و براگا

دو تیم براگا و پورتو در چارچوب بازی رفت نیمه نهایی لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام رسید.

مهدی طارمی در دقیقه ۹ زننده تنها گل پورتو بود. گل تساوی براگا هم در دقیقه ۱۲+۹۰ توسط فرانسرجیو بارابوسا به دست آمد.

دو بازیکن پورتو با نام‌های لوئیز دیاز و ماتئوس اوریبه هم در دقایق ۷۰ و ۷+۹۰ این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

گلزنی مهدی طارمی با چیپ تر و تمیز

ویلسون مانافا، مدافع راست پورتو در دقیقه ۹ پاس بلندی از زمین خودی به پشت مدافعان براگا داد تا موقعیت‌سازی کند، اما خروج بی‌موقع و ضربه سر اشتباه ماتئوس، دروازه‌بان این تیم موجب شد تا توپ به مهدی طارمی که مقابل او حضور داشت، برسد و این مهاجم ایرانی بدون مکث و با ضربه چیپ بغل پای چشم‌نواز گلزنی کند.

طارمی در دقیقه ۳۲ هم با حرکت در عرض داخل محوطه جریمه براگا خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت پای راست محکم و زمینی او را ماتئوس برزیلی دفع کرد تا ستاره ایرانی پورتو را در رسیدن به گل دوم ناکام بگذارد.

پورتو با تک گل مهدی طارمی با برتری یک بر صفر به رختکن رفت، اما در نیمه دوم و به ویژه پس از دقیقه ۷۰ که لوئیز دیاز را بخاطر اخراج از دست داد، فشار زیادی را روی دروازه‌اش تحمل کرد که اگر درخشش په‌په نبود، دروازه این تیم باز می‌شد.

اما مهدی طارمی در دیدار مقابل براگا علاوه بر اینکه یک چیپ زیبا به ثمر رساند، توانست در فوتبال پرتغال طلسم‌شکنی کند و نخستین گل خود بیرون از محوطه جریمه را هم بزند؛ اتفاقی که جلب توجه زیادی بین هواداران فوتبال در این کشور کرد.

گلزنی مهدی طارمی به براگا

گل تساوی براگا در بازی با پورتو

طارمی پس از زدن گل تماشایی مقابل براگا و ۳۸ لمس توپ، ۱۴ پاس با دقت ۶۷ درصدی، دو شوت در چارچوب، یک شوت به اوت، سه تلاش برای دریبل موفق، ۶ برتری در دوئل‌های زمینی، سه برتری در نبردهای هوایی، دو تکل و یک بار گرفتن خطا، در دقیقه ۸۷ جای خود را به اوانیلسون داد.

پس از خروج طارمی فشار حملات براگا بیشتر شد که در همین حین و در دقیقه ۷+۹۰ ، ماتئوس اوریبه با یک حرکت غیر ورزشی بی‌مورد و ضربه با سر به صورت بازیکن حریف، با کارت قرمز داور مواجه شد و بازی را به تنش کشید که همین اتفاق نیز برای بهم خوردن تمرکز پورتو کافی بود.

یاران طارمی که در لحظات پایانی ۹ نفره شده و فشار بی‌امانی روی دروازه‌شان می‌دیدند، در دقیقه ۱۲+۹۰ گل تساوی را روی یک ریباند و با شوت زمینی فرانسرجیو دریافت کردند تا برتری را در خانه براگا از دست بدهند.

خلاصه بازی پورتو و براگا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.