• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
20

ترفندهای تایپ کردن در واتساپ

  • کد خبر : 31456
  • 14 فوریه 2021 - 15:13
ترفندهای تایپ کردن در واتساپ

احتمالا پیش آمده که ببینید مخاطبینی، به شکل خاصی به شما پیام می دهند. یعنی شکل فونت ها متفاوت است و جلوه های بصری ویژه ای در شکل نوشتار وجود دارد. آیا می دانید چطور می توان فونت واتس اپ را تغییر داد؟ برای آشنایی با ترفندهای تایپ کردن در واتساپ همراه ما باشید.

واتس اپ یک پیام رسان محبوب است که افراد زیادی در سرتاسر جهان و به ویژه کشور ما از آن استفاده می کنند. در این اپلیکیشن می توان تماس صوتی و تصویری برقرار کرد بدون این که نیاز به امکانات، تجهیزات و یا برنامه های خاص دیگر باشد. با این حال همچنان پیام متنی، در اولویت این پیام رسان قرار دارد.

ترفندهای تایپ کردن در واتساپ

ترفند Bold کردن کلمات در واتساپ

ممکن است بخواهید کلمات تایپ شده در پیام متنی واتس اپ را بولد یا پررنگ تر کنید. برای این منظور کافی است علامت ستاره * را در دو طرف کلمه یا عبارت مورد نظر بگذارید. به این ترتیب کلمه مورد نظرتان به صورت بولد تایپ می شود.

ترفندی برای Italic یا مورب کردن کلمات در پیام رسان واتساپ

یکی دیگر از ترفندهای تایپ کردن در واتساپ ، مورب کردن کلمات است. ایتالیک یا مورب کردن کلمات به شما کمک می کند که روی یک یا چند کلمه خاص در جمله تاکید کنید. در پشت و جلوی کلمه مورد نظرتان علامت _ خط تیره را اضافه کنید  تا مورب شود.

Strikethrough یا خط دار کردن کلمات در واتس اپ

چطور می توان کلمات را در واتس اپ خط دار کرد؟ مثلا وقتی می خواهید به مخاطب بفهمانید که یک کلمه اشتباه تایپ شده است. علامت ~ را در دو طرف کلمه مورد نظر قرار دهید تا یک خط روی آن کلمه کشیده شود.

ترفندهای تایپ کردن در واتساپ

تغییر قالب بندی متن در واتس آپ

یکی دیگر از جالب ترین ترفندهای تایپ کردن در واتساپ ، مربوط به تغییر قالب بندی متن است. یعنی دیگر لازم نیست که علامتی را در دو طرف کلمات قرار دهید تا شکل آنها تغییر کند. کاربران اندروید می توانند با دو بار ضربه زدن سریع روی کلمه و انتخاب قسمت مورد نیاز برای قالب بندی، یک نوار ابزار را در بالای صفحه مشاهده کنند که ابزار های بولد و ایتالیک و خط دار کردن را در کنار علامت های کپی و پیست در اختیارشان قرار می دهد.

ترفندهای تایپ کردن در واتساپ

ترکیب کردن کلمات به صورت بولد و مورب یا خط دار

تا اینجا با نحوه بولد یا مورب کردن یا خط دار کردن کلمات در واتس اپ آشنا شدید. اما اگر بخواهید یک جمله ترکیبی از این نوع کلمات داشته باشید باید چه کنید؟ در این صورت کافی است نمادهای مورد نظرتان را با هم در ابتدا و انتهای کلمات بگذارید.

تغییر اندازه فونت در واتس آپ

الان می رویم سراغ یکی از جذاب ترین ترفندهای تایپ کردن در واتساپ یعنی تغییر اندازه فونت. اگر گوشی اندرویدی دارید، برای تغییر دادن اندازه فونت، ابتدا روی نماد سه نقطه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. پس از ورود به بخش تنظیمات، گزینه chats را انتخاب کنید و سپس در صفحه چت از طریق گزینه font size یکی از اندازه های small ، medium، large را انتخاب نمایید؛ به همین راحتی.

ترفندهای تایپ کردن در واتساپ

 تغییرات متن بدون شورتکات

به جای استفاده از میانبرها برای قالب بندی متن ، می توانید از تنظیمات داخلی استفاده کنید. در اندروید ، روی پیام ضربه بزنید و نگه دارید و گزینه قالب بندی مناسب را انتخاب کنید. برای مشاهده سایر گزینه ها ، روی نماد سه نقطه ضربه بزنید. در آیفون ، متن را ضربه بزنید و نگه دارید و گزینه ای را که می گوید BIU است انتخاب کنید. سپس گزینه قالب بندی را از میان بولد ، ایتالیک ، خط تیره و فونت Monospace انتخاب کنید.

تغییرات متن بدون شورتکات

نحوه رنگی نوشتن در واتساپ

از دیگر ترفندهای نوشتاری واتساپ امکان رنگی نوشتن در واتساپ است که مختص دستگاه‌های اندرویدی می‌باشد. با این حال، واتساپ به طور رسمی از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند. شما برای تغییر رنگ متن در واتساپ باید یک برنامه شخص ثالث به نام BlueWords را دانلود کنید. با کمک این برنامه می‌توانید متن خود را به رنگ آبی درآورید.

برنامه را در دستگاه خود بارگیری کنید و متنی را که می‌خواهید رنگ آن را تغییر دهید، در قسمت تایپ وارد کنید. سپس روی گزینه Blue ضربه بزنید و پیام را لمس کنید تا کپی شود. به واتساپ برگردید و متنی که کپی کرده‌اید را جایگذاری کنید.

نحوه رنگی نوشتن در واتساپ
نحوه رنگی نوشتن در واتساپ

 فونت‌های شیک

علاوه بر رنگی نوشتن در واتساپ ، می توانید از برنامه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنم، برای تغییر سبک قلم استفاده کنید. این برنامه گزینه‌های متنوعی برای تغییر فونت در اختیار شما قرار می‌دهد. فقط کافی است متن خود را وارد کنید و آن را کپی کرده و در واتساپ بچسبانید. واتساپ چندین سبک فونت برای استوری‌ها دارد، اما در حالت عادی اجازه تغییر قلم را به شما نمی‌دهد. با این حال، با استفاده از همان برنامه، می‌توانید سبک قلم خود را در هر دو حالت تغییر دهید. برای این کار، کافی است متن خود را با ابزار متن در برنامه تغییر داده و آن را در وضعیت یا پیام واتساپ قرار دهید. نکته حرفه‌ای: شما همچنین می‌توانید از این برنامه برای ساخت فونت‌های زیبا برای بیوگرافی اینستاگرام استفاده کنید.

فونت های شیک
فونت های شیک

با استفاده از ایموجی تایپ کن

دوست دارید متنتون رو با استفاده از ایموجی‌ها بنویسید؟ از این روش می‌توانید برای نوشتن پیام‌های مناسبتی و خاص استفاده کنید.

شما باید یک برنامه شخص ثالث را در دستگاه اندرویدی خود بارگیری کنید که نام آن Emoji Letter Maker است. در این برنامه، شما می توانید متن خود را با استفاده از ایموجی‌ها نوشته و سپس با استفاده از نماد تنظیمات (بعلاوۀ)، آن را اصلاح کنید. سپس، پیام های خود را در واتس‌آپ فرستادۀ و دوستان خود را شگفت زده کنید

با استفاده از ایموجی تایپ کن
با استفاده از ایموجی تایپ کن
خدمات تلویزیون سامسونگ
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.