• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
26

شیائومی می ۱۱ اولترا نمایشگر مجزایی بر روی دوربین خود خواهد داشت

  • کد خبر : 31561
  • 16 فوریه 2021 - 15:00
شیائومی می 11 اولترا

شیائومی برندی است که این روزها خلاقیت بسیاری در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند جدید خود به خرج می دهد. شیائومی می ۱۱ اولترا محصول جدید این کمپانی، ظاهر جذاب و منحصر به فردی دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

شیائومی می ۱۱ اولترا به تازگی در ویدئویی داخل یوتیوب دیده شد. گوشی هوشمند می ۱۱ اولترا با تراشه‌ ی اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگری کوچک در پنل پشتی عرضه می شود. چنین خصوصیات ساختاری جذابی می تواند باعث فروش بالای این محصول شیائومی در آینده ی نزدیک باشد.

حضور شیائومی می ۱۱ اولترا در یوتیوب

گوشی هوشمند می ۱۱ شیائومی، ماه دسامبری که گذشت طی یک رویداد مجزا در چین معرفی شد. هفته ی پیش نیز این گوشی به صورت کاملا رسمی وارد بازار جهانی گشت. می ۱۱ شیائومی اولین موبایلی است که به تراشه ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. اما گوشی های هم خانواده ی آن یعنی می ۱۱ لایت و می ۱۱ پرو هنوز رونمایی نشده اند. این دو گوشی حتی در رویداد مرتبط با می ۱۱ نیز حضور نداشتند. در حالی که گوشی پرچم ‌دار شیائومی می ۱۱ اولترا در دستان کاربری در یوتیوب ظاهر شد. براساس گزارش GSMArena، یوتویبر فیلیپینی ویدئویی از گوشی Mi 11 Ultra شیائومی را در کانال Tech Buff PH بارگذاری کرد. البته به سرعت پخش عمومی ویدئوی منتشر شده از می ۱۱ اولترا متوقف شد. اما خیلی ساده و سریع به کانال های مختلف و وب سایت های گوناگون راه یافت.

دوربین های چندگانه در گوشی Mi 11 Ultra شیائومی

یکی از اصلی ترین ویژگی های شیائومی می ۱۱ اولترا مانند بسیاری از گوشی های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جدید و پرفروش، دوربین های چندتایی است. برآمدگی بزرگ دوربین در پنل پشتی می ۱۱ اولترا سه دوربین را در خود جای داده است. آرایش دوربین های Mi 11 Ultra ، گوشی هوشمند Poco M3 را در ذهن تداعی می‌کند. لازم به ذکر است که مجموعه ی دوربین های سه تایی نسخه ی اولترای می ۱۱ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌ فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی می شود.

کاربرد نمایشگر دوم گوشی Mi 11 Ultra شیائومی

نمایشگر دوم گوشی می ۱۱ اولترا در کنار دوربین های آن قرار گرفته است. این نمایشگر تعبیه شده در کنار دوربین سه ‌گانه‌ ی Mi 11 Ultra هنگام ثبت عکس سلفی با دوربین اصلی مفید خواهد بود. براساس گزارش‌های منتشرشده در وب سایت های خبری معتبر، نمایشگر دوم Mi 11 Ultra به جز سلفی برای انجام قابلیت‌های دیگر دوربین در این محصول چون ضبط ویدئوهای ۸K ، ۴K HDR و مود شب عکس برداری و ضبط ویدئو نیز کاربرد دارد.

همکاری سامسونگ و شیائومی برای Mi 11 Ultra

در شایعاتی که این روزها داخل فضای مجازی دیده می شود، بیان شده است که گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا دارای نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +WQHD می باشد. گویا این نمایشگر ساخت کمپانی محبوب سامسونگ است. همکاری سامسونگ برای عرضه ی Mi 11 Ultra در ساخت صفحه ‌ی نمایش با روکش گوریلا گلس ویکتوس (Victus) شکل گرفته است. در گوشه‌ ی سمت چپ و قسمت فوقانی نمایشگر مذکور دوربین سلفی نیز قرار می گیرد. پشتیبانی از اتصال ۵G، استاندارد ضدآب IP68 و اسپیکرهای Harman Kardon در قسمت تحتانی و فوقانی برخی دیگر خصوصیات ساختاری گوشی Mi 11 Ultra شیائومی هستند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.