• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

گلکسی اس ۲۱ بار دیگر به روز رسانی می شود

  • کد خبر : 31664
  • 18 فوریه 2021 - 11:47
به روزرسانی گلکسی اس 21

پیدایش اختلالات ریز و درشت در برخی از گوشی های هوشمند امروزی امری طبیعی است. در چنین شرایطی کمپانی سازنده وظیفه دارد اختلالات موجود را توسط به روزرسانی های کارآمد برطرف سازد. به تازگی سامسونگ نیز برای گلکسی اس ۲۱ ، آپدیتی انجام داده است تا اختلالات باتری آن برطرف گردد.

به روزرسانی تازه ی گوشی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بدون توضیح زیادی عرضه می شود. در این به روز رسانی ها عملا تغییری احساس نخواهد شد. اما برخی از ایرادات باتری به طور کامل برطرف می شوند. باید دید پس از به روزرسانی تا چه ایرادات باتری گوشی Galaxy s21 برطرف خواهد شد.

ایرادات باتری در گوشی گلکسی اس ۲۱

گوشی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بی نقص فراوانی دارد. این گوشی به سادگی توانسته میان سایر برندهای موجود در بازار فروش خوبی را تجربه کند. اما مدتی است که کاربران گوشی Galaxy s21 سامسونگ از ایرادات باتری این دستگاه شکایت دارند. به گفته ی برخی از کارشناسان، موبایل Galaxy s21 قدرت نرم افزاری چندان زیادی در باتری خود ندارد. از این رو سامسونگ در به روز رسانی جدید گلکسی اس ۲۱ به دنبال افزایش کیفیت نرم افزاری باتری بوده است.

ویژگی های به روزرسانی جدید گوشی ‌Galaxy s21‌

به‌ روزرسانی جدید گلکسی اس ۲۱ به ‌صورت OTA عرضه شده است. این به روز رسانی بعد نرم افزاری گوشی را به G99xBXXU1AUB6 تغییر می ‌دهد و ۲۵۷ مگابایت حجم دارد. نیازی نیست حافظه ی دستگاه را بیش از حد خالی کنید. البته به همراه این به ‌روزرسانی پچ امنیتی ماه فوریه هم در اختیار کاربران قرار می ‌گیرد. طی چند روز آینده این آپدیت به تمامی گوشی های مورد بحث ارسال خواهد شد.

به روزرسانی در سایر مدل های گوشی Galaxy s21

گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در سه مدل معمولی، پلاس و اولترا روانه ی بازار شده است. نسخه ی اولترای این گوشی دارای قابلیت های بیشتر و کیفیت ساختاری نسبتا بالاتری است. اما در وب سایت های خبررسانی مشخص نشده است که آیا باتری این گوشی نیز مانند نمونه ی استاندارد و معمولی آن با ایراداتی همراه شده است یا خیر. به هر حال باید کمی صبور باشیم تا طی چند روز آینده وضعیت به روزرسانی گوشی های اس ۲۱ روشن شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.