• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
34

آیفون مینی ۱۳ در سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار می شود

  • کد خبر : 31814
  • 22 فوریه 2021 - 12:00
آیفون مینی 13

در سالی که گذشت، اپل امید بسیاری به فروش بالای آیفون مینی ۱۲ داشت. اما همه چیز برعکس انتظارات اپل پیش رفت. به نظر می رسد کاربران گوشی های هوشمند خواهان موبایل هایی با نمایشگرهای بزرگ و واضح هستند و دیگر گوشی های خوش دست و مینی جایی میان نسخه های پرو و اولترا ندارد. این موضوع شامل حال آیفون های اپل نیز می شود. با این وجود به تازگی خبر احتمال تولید آیفون مینی ۱۳ منتشر شده است.

چندی پیش اعلام شد که تولید آیفون مینی ۱۲ به زودی متوقف می شود. این گوشی با استقبال کمی رو به رو شد و نتوانست انتظارات اپل را برآورده سازد. اما گویا همچنان سیاست کاری اپل در راستای طراحی و ساخت آیفون های مینی به اتمام نرسیده است. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی ساخت آیفون مینی ۱۳ می پردازیم.

آیفون مینی ۱۳ جایگزینی برای مدل های اس ای

خبر انتشار آیفون مینی ۱۳ در سال ۲۰۲۱ در بسیاری از وب سایت های تکنولوژی و گجت های هوشمند دیده می شود. این خبر در همین ابتدای امر با نقدهای مثبت و منفی فراوانی رو به رو شده است. به هر حال گویا در سال ۲۰۲۱ کنار نسخه ی استاندارد آیفون ۱۳، گوشی iphone 13 mini نیز قرار می گیرد. البته گفته شده است که اپل در سال جاری میلادی مدل دیگری از آیفون اس ‌ای راهی بازار نمی‌ کند و شاید دلیل عرضه مدل مینی‌ آیفون ۱۳‌ همین مسئله ی جایگزینی باشد تا بدین شکل میزان فروش این دستگاه در حد قابل قبولی قرار گیرد.

رقابت گوشی iphone 13 mini با نسخه های دیگر

گوشی آیفون مینی ۱۳ برای رقابت با سایر نسخه های آیفون دارای قیمت ارزان و متناسبی خواهد بود. این مسئله با وجود کاهش درآمد کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان و شیوع ویروس کرونا همراه شده و احتمالا فروش خوبی را برای گوشی iphone 13 mini به ارمغان می آورد. دیگر نسخه ی اس ای برای آیفون ۱۳ وجود ندارد. بنابراین طرفداران آیفون های کوچک و ساده باید به سراغ بررسی قابلیت های ساختاری نسخه ی مینی بروند.

دلیل عدم استقبال از آیفون مینی ۱۲

آیفون مینی ۱۲ از میان خانواده ی آیفون ۱۲ حذف می شود. چرا که این گوشی دارای اختلالات بسیاری در باتری خود بوده است. از طرفی در حالی که اس ای میان آیفون های اپل دیده می شد، هیچ کس توجهی به نسخه ی مینی گوشی های جدید اپل نداشت. اپل این بار راهی برای حذف اختلالات باتری نسخه ی مینی یافته است و قوی تر از همیشه گوشی های خود را به بازار جهانی عرضه می کند. البته در حال حاضر به صورت رسمی تولید آیفون مینی ۱۳ از سوی اپل تایید نشده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.