• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
25

اپل در حال جذب نیرو برای عرضه ی فناوری ۶G است

  • کد خبر : 31900
  • 23 فوریه 2021 - 15:44
فناوری 6G در گوشی های اپل

در حالی که اکثر برندهای تولیدکننده آرام آرام فناوری ۵G را به گوشی ها و تبلت های هوشمند خود اضافه می کنند، اپل به دنبال عرضه ی فناوری ۶G برای آیفون های جدید خود است. فناوری ۶G در گوشی های اپل باید به نحوی باشد که هیچ گونه اختلالی در روند کاری باتری آن اتفاق نیفتد. از این رو اپل قصد جذب نیروی جدید دارد.

طراحی ابعاد مرتبط با فناوری ۶G در آیفون کار راحتی نخواهد بود. همان طور که می دانید یک اختلال کوچک در وضعیت داخلی گوشی های هوشمند می تواند منجر به ناکارآمدی باتری و رد شدن کلی پروژه ی طراحی باشد. از این رو احتمالا اپل با احتیاط بسیار زیادی نیروی جدید خود را استخدام می کند. در ادامه به بررسی کلی حواشی مرتبط با این موضوع می پردازیم.

حضور فناوری ۶G در گوشی های اپل

حضور فناوری ۶G‌ در گوشی‌ های اپل‌ حتمی است. این مسئله در حالی است که هنوز برندهای مختلف در تهیه ی تشکیلات مودم ۵G با مشکل رو به رو هستند. اپل مانند همیشه به دنبال اثبات برتری خود در مقابل رقیبان است. چندی پیش که در مراسمی موسوم به Hi Speed نسل جدید آیفون‌های اپل با مودم ها و آنتن های اختصاصی ۵G نمایان شدند، حضور فناوری ۶G‌ نیز تایید شد. مدیر ارشد سخت‌افزار اپل هم در بیانیه ‌ای ساخت اختصاصی آنتن های درون آیفون را اعلام کرد.

استخدام مهندسین خبره در اپل برای فناوری ۶G

مسلما سخت گیری های اپل در استخدام نیرو برای عرضه ی یک فناوری جدید و منحصر به فرد بالاست. البته به طور کاملا رسمی اعلام نشده است که مهندسین استخدامی قرار است به توسعه ی فناوری ۶G‌ در گوشی های اپل بپردازند. اما فهرست استخدامی این شرکت مربوط به موقعیت جغرافیایی دفاتر سیلیکون ‌ولی و سَن دیگو است. این دقیقا جایی است که اپل در زمینه‌ ی توسعه فناوری بی ‌سیم و طراحی تراشه ی داخلی فعالیت می‌ کند. بیانیه‌ ی استخدامی اپل به شرح زیر است:

شما فرصت منحصر به ‌فرد و پاداش دهنده ‌ای برای ساخت نسل بعدی فناوری بی ‌سیم دارید که تأثیر زیادی بر محصولات آینده‌ی اپل خواهد داشت. برای انجام این نقش شما در مرکز یک گروه تحقیقاتی پیشرفته خواهید بود که مسئولیت ایجاد فناوری‌ های رادیویی دهه ‌ی آینده را بر دوش می کشد.

پایان همکاری اپل با سازندگان تراشه های رادیویی

به نظر می رسد که اپل قصد دارد بی نیاز به سایر کمپانی ها باشد و ساخت کلیه ی تراشه های دیجیتالی گوشی های خود را در دست بگیرد. اپل از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ از سخت ‌افزار «باند پایه» اینتل استفاده می ‌کرد. گویا اینتل قادر به ارائه ی به موقع فناوری ۵G برای سال ۲۰۲۱ نبوده است. از این رو اپل با کوالکام به توافق رسید. اما در حال حاضر این برند محبوب درصدد کاهش هزینه های تولید و افزایش سود دریافتی خود است. به زودی شاهد طراحی فناوری ۶G در گوشی های اپل به کمک مهندسین خبره ی این شرکت خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.