• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

اگر خواب سنگین دارید بخوانید: معرفی بهترین اپلیکیشن های آلارم

  • کد خبر : 32000
  • 27 فوریه 2021 - 17:19
اپلیکیشن آلارم بیدار شدن از خواب

اپلیکیشن های آلارم بیدار شدن از خواب ، با طراحی جالب و جذاب، موقعیت هایی را خلق می کنند که شما چاره ای جز ترک محل خوابتان نداشته باشید. امروز چند مورد از بهترین برنامه های بیدار شدن از خواب را برای اندروید و iOS معرفی می کنیم.

بیدار شدن از خواب خوش صبحگاهی برای بسیاری از افراد یک کابوس سخت و دشوار است. شاید شما که در حال مطالعه این مقاله هستید، هرروز صبح با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید. در حالی که یک کار مهم دارید و باید هرچه زودتر روزتان را شروع کنید، جداشدن از تخت خواب برایتان مثل بلند کردن وزن های چند صد کیلویی است! حتی آلارم های گوشی، کمک گرفتن از دیگران، خواب راحت شبانگاهی و روش های دیگر هم این مشکل را حل نکرده و همچنان دوست دارید که چند ساعتی بیشتر بخوابید. انگار شب که می خوابید، کسی شما را با قوی ترین چسبها به رختخواب می چسباند! طراحان اپلیکیشن های موبایل از این موقعیت استفاده کرده و برنامه هایی را برای رفع این مشکل طراحی کرده اند.

Alarmy

بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن های آلارم بیدار شدن از خواب ، Alarmy است. این برنامه هم ورژن اندروید دارد و هم در گوشی های اپل پشتیبانی می شود. زنگ هشدار، آب و هوا و اخبار، ویژگی های مهم آلارمی به شمار می روند. آلارمی برای بیدار کردن شما سه حالت مختلف دارد. در حالت عکس، باید از یک مکان یا موضوع خاص عکس گرفته و آن را در برنامه ثبت کنید. سپس هرروز تا از آن مکان عکس نگیرید، آلارم خاموش نمی شود. در حالت لرزش یا ویبره، باید پنجاه بار گوشی را تکان دهید تا آلارم خاموش شود. در حالت ریاضی هم یک معادله ریاضی برایتان مطرح می شود تا با ذهن باز بیدار شوید! همه این کارها به اندازه ای زمان بر هستند که کاملا خواب را از سر شما بپرانند.

اپلیکیشن آلارم بیدار شدن از خواب

Wakie Community

دومین برنامه جالب برای بیدار کردن افراد از خواب، واکی است که البته کمی عجیب طراحی شده است. واکی یک شبکه اجتماعی است که در آن می توانید با افراد مختلف در دنیا ارتباط برقرار کنید. کافی است وقتی می خواهید بخوابید، درخواست دهید که شخصی شما را با تماس از خواب بیدار کند. حتی اگر هیچ شخص حقیقی پیدا نشود، ربات اول صبح با شما تماس می گیرد و بیدارتان می کند.

اپلیکیشن آلارم بیدار شدن از خواب

Sleep Better

برنامه بعدی که به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آلارم بیدار شدن از خواب به شما معرفی می کنیم، Sleep Better است. این برنامه با استفاده از روشهای علمی، کاری می کند که بیدار شدن راحت تر باشد. شما در این برنامه، می توانید چرخه خواب، میزان مصرف کافئین و … را ردیابی کنید تا کیفیت خواب خود را ارتقا  داده و به این ترتیب، راحت تر بیدار شوید. کاری که باید انجام دهید این است که پس از نصب برنامه، گوشی را کنار بالش خود قرار دهید. ردیاب خواب Sleep Better چرخه خواب شما را تحت نظر می گیرد و به شما می گوید که چه مدت خواب عمیق داشته اید. در ادامه پس از این که از یک چرخه خواب سبک عبور کردید، شما را بیدار می کند. به این ترتیب، هنگام بیدار شدن کاملا سرحال و پرانرژی خواهید بود.

اپلیکیشن آلارم بیدار شدن از خواب

Walk Me Up!

Walk Me Up هم یک برنامه جذاب برای بیدار کردن شما از خواب است! این برنامه قدم های شما را می شمارد و به صورت تضمینی، از رختخواب جدایتان می کند. درواقع تا بلند نشوید، راه نروید و مراحل مشخصی را طی نکنید، صدای زنگ قطع نمی شود.

اپلیکیشن آلارم بیدار شدن از خواب

I Can’t Wake Up

نمی توانم بیدار شود! یکی از بهترین و جالب ترین اپلیکیشن های آلارم بیدار شدن از خواب که برای اندروید و آی او اس طراحی شده است. I Can’t Wake Up مجموعه ‌ای از کارهای بیدار کردن از حل معادلات ریاضی و تکان دادن تلفن شما و اسکن بارکد خاص و بازی ‌های مربوط به حافظه را ارائه می‌ دهد. شما می توانید این موارد را تنظیم کنید. جالب تر این که اگر موفق به انجام کارهایی  که برنامه از شما می خواهد نشوید، زنگ هشدار باز به صدا در می آید. پس دیگر هیچ بهانه ای برای بیدار نشدن وجود ندارد!

اپلیکیشن آلارم بیدار شدن از خواب
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.