• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
20

سرقت ۱۰ میلیاردی ماموران قلابی در کرج

  • کد خبر : 32180
  • 03 مارس 2021 - 15:25
سرقت 10 میلیاردی مأموران قلابی

مأموران پلیس آگاهی کرج باند تبهکاری را که با سوء استفاده از لباس پلیس دست به سرقت ۱۰ میلیاردی زده بودند را دستگیر کرد و تصاویر بدون پوشش این مأموران قلابی را منتشر کرد و از شهروندان برای کشف سایر جرائم آنها کمک خواست.

تحقیقات پلیس استان البرز درباره این باند سرقت از چندی قبل به‌دنبال وقوع چندین فقره سرقت در مناطق مختلفی از کرج آغاز شد. سارقان با شناسایی خانه‌های خالی از سکنه درِ آنجا را با دیلم تخریب و پس از ورود همه اموال با ارزش را سرقت می‌کردند. شواهد نشان می‌داد آنها ۴نفر هستند و اغلب سرقت‌ها را در شب انجام می‌دهند و سوار بر یک سمند سورن از محل سرقت فرار می‌کنند. آنها در این سرقت‌ها اغلب اموال با ارزشی مثل طلا، پول، عتیقه، لوازم الکترونیکی و آشپزخانه می‌دزدیدند.

ماموران با ادامه تجسس‌ها درباره این باند به اطلاعات تازه‌تری دست پیدا کردند. شواهد نشان می‌داد یکی از متهمان از افراد سابقه‌داری است که بارها به زندان افتاده است. همچنین فاش شد که او و همدستانش بارها خود را به‌عنوان مأمور پلیس معرفی کرده و از این راه دست به سرقت و اخاذی زده‌اند. در این شرایط بود که مأموران در عملیاتی غافلگیرانه او و همدستانش را در کرج دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم منزل سرقتی و اسناد جعلی کشف شد. سرکرده این باند در جریان بازجویی‌ها به ۴۸ فقره سرقت از منزل و اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس اعتراف کرد.

سرقت ۱۰ میلیاردی توسط  مأموران قلابی

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: کارشناسان ارزش اموال سرقتی را ۱۰۰میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و شواهد نشان می‌دهد اعضای این باند علاوه بر استان البرز در استان‌های تهران، همدان، قم و مرکزی نیز اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان می‌کردند. وی ادامه داد: قاضی پرونده مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهمان را صادر کرده است و شهروندانی که طعمه این سارقان قرار گرفته‌اند می‌توانند برای شناسایی متهمان و طرح شکایت از آنها به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی -ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.