• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

بهترین های رابرت دنیرو در یک قاب

  • کد خبر : 32532
  • 14 مارس 2021 - 15:41
بهترین فیلم های رابرت دنیرو

در ادامه معرفی بهترین آثار بازیگران برجسته جهان، امروز سراغ رابرت دنیرو می رویم. بازیگری هزار چهره که گویی هیچ محدودیتی برای ایفای نقش شخصیت های مختلف ندارد. دنیرو در هالیوود گاهی آدمکش بوده و گاهی مشت زن. در فیلم هایی کمدین شده و گاهی نقش یک راننده تاکسی را بازی کرده است. دنیرو می تواند یک گانگستر حرفه ای و ترسناک باشد و در یک فیلم دیگر، یک پلیس متعهد و حرفه ای باشد.

نقش هایی که دنیرو بازی کرده است هیچ شباهتی به هم ندارند و نمی توان از دل آنها یک نقطه اشتراک بیرون کشید. این نشان از هنر بازیگری دنیرو و فرو رفتنش در هر نقش دارد. در ادامه بخشی از بهترین‌ فیلم های رابرت دنیرو را معرفی می کنیم؛ این فیلم ها را از دست ندهید!

معرفی بهترین فیلم های رابرت دنیرو

گاو خشمگین Raging Bull

در دنیای هالیوود، یک مثلث طلایی وجود دارد که شاهکارهای بسیاری را تولید کرده است. اسکورزی،  شرایدر و دنیرو به عنوان کارگردان، فیلم نامه نویس و بازیگر، پس از راننده تاکسی به فکر ساخت یک شاهکار جدید بودند. گاو خشمگین محصول مشترک تفکر این سه نفر است و بسیاری آن را جزو ۵ فیلم برتر تاریخ سینما می دانند!

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

راننده تاکسی Taxi Driver

وقتی از بهترین فیلم های رابرت دنیرو صحبت می شود، راننده تاکسی در رده اول قرار دارد. باب در این فیلم نقش یک جوان ۲۶ ساله را بازی می کند که حدود ۸ سال از خود دنیرو جوان تر است. باورپذیری نقش تراویس بیکل در راننده تاکسی به اندازه ای است که تا پایان فیلم اصلا نام دنیرو را به خاطر نمی آورید!

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

روزی روزگاری در آمریکا Once Upon A Time In America

دنیرو در میان چند معتاد، فیلمی حیرت انگیز را بازی کرده است. روزی روزگاری در آمریکا ماجرای فرار یک قهرمان از خاطرات گذشته اش است. این فیلم پر است از صحنه های بازگشت به گذشته. دو شخصیت اصلی که در مقابل یکدیگر قرار دارند و اتفاقات بین آنها جذابیت فیلم را چند برابر کرده است.

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

رفقای خوب Goodfellas

به عنوان یکی دیگر از بهترین فیلم های رابرت دنیرو، باید به رفقای خوب اشاره کنیم. جوانی به نام هنری کارش را به عنوان پادو در دستگاه سی سرو شروع می ‌کند. هنری به تدریج پلکان قدرت را در خانواده مافیایی ایتالیایی تبار نیویورک طی می ‌کند. هنری دوستی به نام جیمی دارد که دنیرو نقش او را ایفا می کند. سه گانگستر که هیچ غربیه ای را در حلقه کوچک دوستانه خود راه نمی دهند.

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

پدرخوانده قسمت دوم The Godfather, Part II

سری دوم پدرخوانده را می توان انقلابی در سبک بازی رابرت دنیرو به شمار آورد. در حالی که مارلون براندو در پدرخوانده ۲ حضور نداشت و همه منتظر شکست این فیلم بودند، دنیرو مثل یک قهرمان وارد عمل شد و فیلم را نجات داد. او نقش جوانی پدرخوانده را بازی کرد و با بازی خود یکی از بهترین های هالیوود را رقم زد.

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

شکارچی گوزن The Deer Hunter

نمی توان در مورد بهترین فیلم های رابرت دنیرو صحبت کرد و اشاره ای به شکارچی گوزن نکرد. دنیرو در این فیلم را زندان فرار می کند تا در خانه اش به یک قهرمان تبدیل شود. صحنه های درخشانی از دنیرو در این فیلم خلق شده است که ندیدن آنها قطعا یک ضرر بزرگ خواهد بود!

بهترین فیلم های رابرت دنیرو

پائین شهر Mean Streets

به عنوان آخرین مورد از بهترین فیلم های رابرت دنیرو، باید به پایین شهر اشاره کنیم. شروع همکاری حرفه ای دنیرو و اسکورسیزی رابرت دنیرو را به یکی از بهترین بازیگران سینما تبدیل کرد. شاید کمتر کسی بتواند نقش یک فرد آس و پاس، بی غم، جنجالی، خشن، بی منطق، بی خیال، دوست داشتنی را به این زیبایی بازی کند! کسی که در طول فیلم آدامس را به طرز فوق العاده ای می جود و بسیاری هنوز هم در تقلید از او آدامس می جوند!

بهترین فیلم های رابرت دنیرو
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32532

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.