• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
29

بهترین نرم افزارها برای تبدیل PDF به Word در اندروید

  • کد خبر : 32722
  • 18 مارس 2021 - 12:48
تبدیل PDF به Word در اندروید

در این مقاله چند مورد از بهترین نرم افزارها برای تبدیل PDF به Word در اندروید را معرفی می کنیم تا دیگر برای تبدیل فایل ها در گوشی خود مشکلی نداشته باشید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که فایلی در قالب یا فرمت پی دی اف در گوشی دریافت کنید و بخواهید آن را به ورد تبدیل کنید. معمولا کاربران با این مسئله مشکل دارند و از طرفی خواندن و گاها ارسال کردن فایل های پی دی اف، مشکلات و محدودیت های خاص خود را دارد. بهترین کار، استفاده از برنامه هایی است که برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد طراحی و عرضه شده اند. این نرم افزارها هم برای اندروید طراحی شده اند و هم ورژن iOS دارند. البته اپلیکیشن های اختصاصی هم وجود دارند که تنها در یکی از این سیستم عامل ها قابل اجرا هستند.

تبدیل PDF به Word در اندروید با بهترین نرم افزارها

برنامه LightPDF

LightPDF در واقع یک سایت مبدل است آنلاین است که می توان با استفاده از آن، فایل های pdf اندروید را به ورد تبدیل کرد. جالب است بدانید که این سرویس، می تواند سایر فرمت های محبوب مانند Word , PNG, JPG, PPT و Excel را نیز تبدیل کند. در این برنامه آنلاین هیچ محدودیتی برای اندازه و زمان استفاده از فایل ها وجود ندارد. در مرورگر گوشی خود وارد سایت LightPDF.com شده و سپس روی PDF to Word در زیر قسمت Convert from PDF تاچ کنید. گزینه Choose File را زده و فایل PDF خود را انتخاب کنید. پس از آن منتظر بمانید تا فرایند تبدیل PDF به Word در اندروید انجام شود.

تبدیل PDF به Word در اندروید

نرم افزار OfficeSuite

یکی دیگر از برنامه های کاربردی پرطرفدار و پرکاربرد برای تبدیل PDF به Word در اندروید، OfficeSuite است. این برنامه رایگان است و قابلیت های متنوعی را هم در اختیار شما قرار می دهد. جالب تر این که فرمت iOS این نرم افزار هم وجود دارد و کاربران آیفون و آیپد هم می توانند از آن استفاده کنند. برنامه را دانلود و نصب کرده و سپس با اکانت جیمیل وارد آن شوید. نماد فهرست در گوشه بالا و سمت راست را زده و روی Open تپ کنید. پس از باز شدن فایل، روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست و بالا ضربه بزنید و روی Export تاچ نمایید. در نهایت فرمت Word document (*.doc)  را انتخاب نمایید. برای استفاده از تمامی آپشن ها و قابلیت های این برنامه هم باید نسخه حرفه ای تر آن را خریداری کنید.

تبدیل PDF به Word در اندروید

برنامه Able2Extract PDF Converter

برای تبدیل PDF به Word در اندروید می توانید از برنامه Able2Extract PDF Converter استفاده کنید. این نرم افزار هم به صورت آنلاین کار می کند و بدون محدودیت، فایل های پی دی اف را به Word, Excel و PowerPoint تبدیل می کند. تنها نکته مهم این است که این برنامه کار خواندن فایل های PDF را انجام نمی دهد و باید برای این منظور، برنامه های دیگری را نصب کنید. پس از نصب نرم افزار و انتخاب فایل مورد نظر، فرمت مورد دلخواه (در اینجا To Word) را برای تبدیل انتخاب کنید. در این مرحله برنامه شروع به تبدیل فایل پی دی اف به ورد در اندروید می کند. توجه داشته باشید که بسته به حجم کار ممکن است فرایند تبدیل تا یک ساعت هم طول بکشد.

تبدیل PDF به Word در اندروید

برنامه Easy PDF

از جمله دیگر برنامه های مناسب و ساده برای تبدیل PDF به Word در اندروید، باید به Easy PDF اشاره کنیم که احتمالا نام آن را شنیده اید. در این برنامه می توانید فایل خود را حتی از Dropbox, Google Drive, OneDrive, Box و Office نیز برای تبدیل انتخاب کنید. ویژگی مثبت این برنامه این است که به سادگی می توان از آن استفاده کرد و تبدیل فرمت در آن بسیار ساده است. کافی است برنامه را نصب و اجرا کنید تا مسیرهای مشخص شده، به شما در تبدیل فایل ها کمک کنند.

تبدیل PDF به Word در اندروید

برنامه PDF to Word Converter

برنامه PDF to Word Converter هم یکی از بهترین نرم افزارها برای تبدیل PDF به Word در اندروید است. کیفیت این اپ بسیار بالاست و محدودیتی هم برای تبدیل فایل ها ندارد. این برنامه کار خود را رایگان انجام می دهد اما نسخه پولی آن سرعت بسیار بیشتری دارد.

تبدیل PDF به Word در اندروید
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باورم نمیشد اما شایدبشه گفت بهترین انتخاب رو کردم و جایی کارم واقعا گیر و هر جایی زدم تا فایل هایpdf تبدیل به word کنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.