• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13

لذت خواندن کتاب رویا فروش نوشته ی سعید فرض پور

  • کد خبر : 32930
  • 01 آوریل 2021 - 1:32
کتاب رویا فروش

در این مقاله از سایت دخالت به معرفی کتاب رویا فروش نوشته سعید فرض پور است میپردازیم و خلاصه ای از داستان این کتاب را شرح می‌دهیم.

رویا فروش برای آنها توضیح داد که همه انسان‌ها دارای نیروهای شگفت‌انگیزاند ولی غافل از این قدرت به روزمرگی و رفع نیاز خو گرفته‌اند. برایشان شرح داد که چگونه دشمن بزرگ آنها، انسان‌ها را در خواب غفلت فرو برده و چگونه ارزش‌های متعالی را در نظر بسیاری از مردمان خوار و ذلیل جلوه داده. از دنیایی که از دست رفت برایشان سخن گفت و از مفاهیمی همچون عشق، فداکاری و انسانیت که هرچند اندک, اما همچنان قدرتمند در میان اقلیتی قلیل زنده مانده بود.

نگاهی به کتاب‌ رویا‌ فروش

رمان در یک آینده ی دور اتفاق می افتد. بعد از گذر چندین جنگ، گروهی کنترل دنیا را به دست گرفته اند. داستان ۱۵ سال بعد از  جنگ جهانی سوم خیالی اتفاق می افتد.

گروهی هستند با نام “اقلیت” شناخته شده اند، نظم نوین رو قبول ندارند و شروع می کنند به صحبت با مردم برای پخش آگاهی و جذب نیرو.

داستان کتاب رویا فروش در سبک فانتزی نوشته شده و در سیر داستان سعی کرده این مفهوم را منتقل کند که حتی در دوران های تاریک بشر، انسان‌هایی هستند که با قلب هایشان زندگی می کنند.

خلاصه ی کتاب رویا فروش

ماجرای اصلی داستان رویا فروش  ۱۵ سال پس از سومین جنگ جهانی ویرانگر به وقوع می پیوندد. ریشه های این داستان در گذشته ی بسیار دور واقع شده و تا آینده ای نزدیک نیز گسترش یافته است. دنیای رویافروش یک جهان مبتنی بر فانتزی است که در آن، مرز رویا و واقعیت در هم تنیده شده و روایتگر داستانی بسیار مهیج است.

در این داستان پنج گروه اصلی و چهار قدرت برتر به زورآزمایی با یکدیگر می پردازند. بعد از وقوع جنگ جهانی سوم و ویرانی های گسترده ناشی از جنگ، روزگار مردم به سختی گرویده و دنیا دیگر شبیه گذشته نیست. پیدا کردن آب و غذا در اولویت امور مردم قرار داشته و آنها برای بقای روزمره ی خود می جنگند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.