• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

۵ ترفند هشتگ گذاری صحیح در اینستاگرام

  • کد خبر : 33014
  • 04 آوریل 2021 - 13:29
ترفندهای هشتگ گذاری در اینستاگرام

هشتگ گذاری در اینستاگرام ، قوانین، نکات و ترفندهای خاصی دارد. شما می توانید با هشتگ گذاری درست، صفحه خود را به سطح بالایی برسانید و یا کاملا برعکس عمل کنید! یعنی با یک هشتگ اشتباه و غیر حرفه ای، تمام زحماتی را که برای پیج کشیده اید هدر بدهید. پس لازم است که با ترفندهای اینستاگرام در زمینه هشتگ گذاری آشنا شوید.

حتما با هشتگ در اینستاگرام آشنا هستید. قابلیتی که با کمک علامت # امکان شناسایی کلمات کلیدی خاص یا دسته بندی کردن متون مختلف را فراهم می سازد. وقتی علامت # در ابتدای یک واژه یا عبارت قرار می ‌گیرد آن کلمه یا عبارت تبدیل به متا مگ می شود. یعنی وقتی مخاطب روی آن عبارت کلیک کند، به سمت صفحه مرتبط با آن هدایت می شود. مثلا هشتگ موبایل، شما را به صفحاتی می برد که به موبایل مربوط هستند. بنابراین می توان گفت که هشتگ ها خاصیت تبلیغاتی هم دارند و می توان از آنها برای تبلیغات یک صفحه خاص و جذب مخاطب استفاده کرد. به عبارت بهتر می توان هشتگ را یک کتابخانه تعریف کرده که قفسه های مجزا برای فهرست بندی اطلاعات دارد.

ترفندهای هشتگ گذاری در اینستاگرام

ترفندهای هشتگ گذاری در اینستاگرام

۱- از کلمات خاص استفاده کنید

کاری که باید برای موفقیت هشتگ زدن در فضای مجازی انجام دهید، استفاده از کلمات خاص و متفاوت است. در یک کلام بگوییم که هرقدر هشتگ های جذاب تری داشته باشید، احتمال جذب مخاطب هم بیشتر خواهد بود. بهتر است با توجه به نوع کسب و کاری که دارید، حداقل از یک یا دو هشتگ خاص و ویژه به صورت همیشگی در پست های خود استفاده کنید.

۲- هشتگ بی ربط ممنوع!

به هیچ عنوان نباید از هشتگ های غیر مرتبط با موضوع پیج خود استفاده کنید. این کار صفحه شما را به شدت ضعیف می کند و به کسب و کارتان صدمه می زند. هشتگ های غیر مرتبط باعث می شوند که پست شما به عنوان اسپم شناخته شود و به مرور، تعداد فالوئرها به شدت کاهش پیدا می کنند.

۳- زیاده روی نکنید

یکی از مهم ترین ترفندها و تکنیک های هشتگ گذاری در اینستاگرام این است که در تعداد هشتگ ها زیاده روی نکنید. هشتگ کردن بیش از اندازه کلمات در شبکه اینستاگرام، مشکلاتی را ایجاد می کند که در نهایت باعث ریزش مخاطب می شوند. از طرفی ممکن است اینستاگرام صفحه و پست های شما را به عنوان اسپم بشناسد.

۴- هشتگ های مفهومی را دریابید!

هشتگ ها کاری می کنند که اینستاگرام، موضوع کلی فعالیت و پست های شما را تشخیص دهد. بنابراین می توانید از هشتگ های مفهومی و دارای معنی استفاده کنید تا مخاطب بیشتری صفحه شما را پیدا کند. حتی گاهی هشتگ های غیر عمومی نیز مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. با این حال استفاده از هشتگ های مفهومی یکی از بهترین ترفندهای هشتگ گذاری در اینستاگرام است که نباید آن را دست کم بگیرید.

۵- هشتگ گذاری در نام کاربری

شما می توانید نام کاربری خود را در صفحه اینستاگرام هشتگ کنید. به این ترتیب مخاطبانی که به عکس‌های شما علاقه مند هستند، با جستجوی نام کاربریتان مشخص می شوند. بنابراین بد نیست که در کپشن پست هایتان، نام کاربری خود را هشتگ کنید. این تکنیک کمک می کند که پیج شما بیشتر دیده شود و مخاطب بیشتری جذب کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.