• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
20

پایان کار شرکت ال جی در صنعت تولید موبایل

  • کد خبر : 33113
  • 06 آوریل 2021 - 16:02
توقف تولید موبایل ال جی

ال جی پس از سالها تولید موبایل و رقابت دراین صنعت، سرانجام اعلام کرد که تیرماه از بازار تولید موبایل خارج خواهد شد و تولید خود را متوقف می کند. این شرکت کره ای رسما توقف تولید موبایل ال جی خبر داد. این تصمیم گرفته شده از سوی مدیران این شرکت جهت تمرکز بیشتر گذاشتن روی ارتقاء و رشد دیگر محصولات ال جی که در بازار طرفداران بسیاری دارد گرفته شده است.

محصولات دیگر ال جی در بازار تکنولوژی

ال جی با کنار گذاشتن تولید موبایل حالا انرژی خود را بر روی تولیداتی همچون قطعات مورد نیاز برای خودروی الکتریکی، ربات هوش مصنوعی، ایجاد ارتباط بین دستگاه های مختلف، خانه هوشمند و انجام راهکار هایی برای مدل بنگاه به بنگاه و پلتفرم ها و دستگاهای مختلف.

آیا خدمات موبایل ال جی دیگر وجود نخواهد داشت؟

این شرکت کره ای در رابطه با موبایل هایی که روانه ی بازار کرده اعلام کرد فروش موبایل همچنان ادامه دارد و پشتیبانی خود را از این محصولات را فعلا ادامه خواهد داد.تولید ال جی در تیرماه به پایان کار خود می رسد اما هنوز این شرکت از تعدیل نیرو حرفی نزده است.

توقف تولید موبایل ال جی از شایعه تا واقعیت

شرکت بزرگ ال جی در طول ۵ سال گذشته از تولید موبایل بسیار متضرر شد و در طی چند ماه گذشته شایعه های زیادی در رابطه با توقف خط تولید موبایل به گوش می رسید. مدیران این شرکت تصمیم گرفته بودند در رقابت بازار موبایل با دیگر رقیب هم وطن خود به رقابت بپردازند و بتواند سهم بازار سامسونگ را از آن خود کند. در ابتدا مدیر این شرکت شایعه ی توقف خط تولید گوشی را انکار می کرد اما با شروع سال جدید میلادی ال جی تصمیم به کناره گیری از این صنعت کرد.

ناکام ماندن موبایل رول شدنی ال جی

ال جی قرار بود در سال ۲۰۲۱ گوشی رول شدنی خود را روانه ی بازار کند که سرو صدای بسیاری نیز بپا کرد و آخرین بار این گوشی در CES 2021 رویت شده بود اما با توقف تولید موبایل ال جی ، موبایل رول شدنی ال جی هرگز به بازار راه پیدا نخواهد کرد.

شایعه ی فروش سهم موبایل‌ ال‌ جی

در اسفند ماه شایعه ای برای فروش قسمت موبایل خود پخش شده بود اما مذاکرات برای پیدا کردن مشتری بی نتیجه ماند. این شرکت همیشه سعی در تولید محصولات متفاوت از لحاظ ظاهری داشت که میتوان به گوش هایی از جمله ال جی وینگ که صفحه نمایش دوم چرخان داشت و یا گوش های دیگر به نام ولوت وارد بازار کرد که صفحه نمایش آن اکسترنال بود و حتی چند سال پیش G5 را به شکل ماژولار طراحی کرد. اما این این شرکت نتوانست ویژگی های خود را به ترند محبوب و اصلی در بازار موبایل تبدیل کند و حتی گوشی های متوسط آن در بازار در دوربین و بخش های مختلف دیگر ضعیف عمل کرده و رقابت را به دیگر شرکت ها واگذار کردند.

موبایل های ال جی در آخر خط

با توقف تولید موبایل ال جی ، این کمپانی نیز در تولید گوشی به آخر کار خود رسید به جمع کمپانی های ناکام در این صنعت پیوست، البته بعضی از شرکت ها امتیاز خود را به شرکت های دیگری واگذار کرده اند مانند نوکیا که به شرکت HMD واگذار کرده و گوشی های بلک بری توسط TCL روانه ی بازار می شود. HTCهم از جمله کمپانی هایی است که از سال ۲۰۱۷ توسط گوگل ساخته می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.