• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
24

افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان قطعی شد

  • کد خبر : 33139
  • 07 آوریل 2021 - 13:36
افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان

محمد شریعتمداری اعلام کرد: افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان ، منهای عددی است که تحت عنوان همسان‌سازی در پایان سال گذشته انجام دادیم و واریز کردیم.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت وزیران بیان کرد: مصوب شد حداقل دریافتی بازنشستگان ۳۹ درصد افزایش داشته باشد و این افزایش برای سایر سطوح ۲۶ درصد رشد خواهد داشت. این منهای عددی است که تحت عنوان همسان سازی در پایان سال گذشته انجام دادیم و واریز کردیم.

وی تشریح کرد: هیات وزیران مصوب کرد حداقل پرداختی بازنشستگان با ۳۹ درصد افزایش از رقم یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: این افزایش برای سایر سطوح ۲۶ درصد رشد به اضافه عدد ثابت ۲۴۸ هزار و ۳۵۵ تومان است و بازنشستگان در فروردین ۱۴۰۰ از افزایش دستمزد ۳۹ درصد مطابق حداقل مزد کارگران برخوردار می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان منهای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است که مرحله دوم آن در روز‌های پایانی سال گذشته برای سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان واریز شد.

وی افزود: رشد متوسطی که در سطوح بازنشستگان محاسبه کردیم همسان با بازنشستگان کشوری و لشکری است. تا پایان ۱۴۰۰ رشد ۳۳ درصدی خواهیم داشت.

همچنین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی چند روز پیش با تشریح جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان گفت: از فروردین سال جاری با احتساب یک همسر و دو فرزند، حقوق‌ بازنشستگان این سازمان به ۴میلیون و ۲۰۰ تا ۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش می‌یابد. بنابر هماهنگی‌های انجام‌شده با هیئت‌ مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته کشور، افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و میزان متناسب‌سازی مرحله دوم در فیش حقوقی فروردین بازنشستگان لحاظ و واریز خواهد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.