• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
31

چطور در واتساپ استیکر بسازیم؟

  • کد خبر : 33676
  • 20 آوریل 2021 - 16:06
ساخت استیکر در واتساپ

مدتهاست که تلگرام قابلیت ساخت استیکر توسط کاربر را ارائه داده است. اما شاید بسیاری از کاربران ندانند که این امکان در واتس اپ هم فراهم شده است. ساخت استیکر در واتساپ به چند روش امکان پذیر است که در ادامه آنها را بیشتر معرفی می کنیم.

پس از مطالعه این ترفند واتساپ می توانید عکس های مورد نظرتان را در واتساپ به استیکر تبدیل کرده و از آن در چت با مخاطبین خود استفاده کنید. ساخت استیکر در واتساپ کار سختی نیست و کافی است با توجه به شرایط و امکاناتی که در اختیار دارید، یکی از روش های را که در ادامه معرفی می کنیم انتخاب و اجرا کنید.

ساخت استیکر در واتساپ با اپلیکیشن

رایج ترین روش برای ساختن استیکر در واتساپ ، استفاده از اپلیکیشن هایی است که برای این منظور طراحی شده اند. برنامه های مختلفی برای این منظور طراحی و عرضه شده اند که در ادامه چند مورد از آنها را معرفی می کنیم:

اپلیکیشن Sticky

یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت اپلیکیشن در واتساپ، Sticky است. سازندگان این اپ مدعی استفاده از هوش مصنوعی هستند و می گویند که این قابلیت، می توانید لبه های بیرون شی یا شخصی را که قرار است به استیکر تبدیل شود شناسایی کند. این ویژگی به خصوصو زمانی کاربردی است که تصویر بسیار کوچک شده باشد. برنامه به صورت پیش فرض در حالت دوربین است و برای رفتن به گالری تصاویر، کافی است صفحه را به سمت بالا بکشید. پس از انتخاب عکس و راه اندازی ویرایشگر، ادیت های لازم را انجام دهید. در نهایت روی نماد اشتراک گذاری در گوشه پایین سمت راست برنامه ضربه بزنید و استیکر را در صفحه دوم ذخیره کنید.

ساخت استیکر در واتساپ

اپ Sticker Maker

دومین برنامه برای ساخت استیکر در واتساپ ، Sticker Maker است. در این برنامه خبری از هوش مصنوعی نیست و خودتان باید برای تعیین لبه های تصویر دست به کار شوید. این اپ در دو نسخه برای اندروید و iOS عرضه شده و در هر دو نسخه باید پس از نصب و راه اندازی، Create a new stickerpack را انتخاب کنید. بعد از این که نام مشخصی را انتخاب کرده و روی گزینه Create ضربه زدید، برچسب stickerpack را انتخاب کنید تا فرایند ساخت استیکر شروع شود. برای انتخاب عکس اصلی که نشان دهنده کل برچسب است، روی Tray Icon ضربه بزنید. روی استیکرهای تکی ضربه بزنید تا پروسه ویرایش شروع شود. کافی است تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کرده و پس از ویرایش، آن را ذخیره کنید؛ به همین راحتی.

ساخت استیکر در واتساپ

اپلیکیشن Bazaart

Bazaart هم یک برنامه کاربردی و موثر برای ساخت استیکر در واتساپ است. نکته ویژه در مورد این برنامه این است که مخصوص آیفون است. با این نرم افزار می توانید عکس خودتان را به استیکر تبدیل کنید. خوشبختانه کار کردن با Bazaart بسیار ساده است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. پس از نصب و اجرای اپ، روی گزینه Start New یا Open Photo کلیک کنید. سپس با استفاده از ابزارهایی که برنامه به شما ارائه می دهد، عکس را ادیت کرده و به استیکر تبدیل کنید. حتی می توانید برای مجموعه ای از استیکرها عکس هم انتخاب کنید.

ساخت استیکر در واتساپ

ساختن استیکر واتساپ بدون اپلیکیشن

اگرچه استفاده از اپلیکیشن برای ساخت استیکر در واتساپ کار سختی نیست، اما راه ساده تری هم وجود دارد؛ شما می توانید بدون نیاز به برنامه های جانبی هم این کار را انجام دهید. استیکرهایی که در واتساپ می سازید باید زمینه شفاف داشته باشند و ابعاد آنها دقیقا ۵۱۲×۵۱۲ پیکسل باشد. حجم استیکرها نباید بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد و در نهایت باید نمادی داشته باشند تا از آن برای نشان دادن پکیج استیکر شما در بخش استیکرهای واتساپ استفاده شود. نکته بسیار مهم این است که استیکرهایی که در محیط واتساپ ساخته می شوند، دارای زمینه های مختلفی از جمله سفید، سیاه، رنگی و طرح دار هستند. بهترین کار استفاده از فتوشاپ برای این کار است تا بتوانید تمامی نکات و بایدها و نبایدها را با دقت و به درستی رعایت کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.