• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
35

۵ موزیک پلیر برتر برای اندروید

  • کد خبر : 34300
  • 06 می 2021 - 11:56
معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید

در این مقاله، ۵ مورد از بهترین موزیک پلیرهای اندروید را معرفی می کنیم. اگرچه گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض دارای یک برنامه پخش موسیقی هستند، با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند از یک اپلیکیشن دیگر برای این منظور استفاده کنند. برنامه هایی که در ادامه معرفی می کنیم هم رابط کاربری ساده ای دارند و هم گوش دادن به موسیقی را به کمک قابلیت های متنوع، برای شما لذت بخش تر می کنند.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

موزیک پلیر AIMP

اگر یک اپ موزیک پلیر رایگان می خواهید که قابلیت های متنوعی را برای گوش دادن به انواع فایل های موسیقی در اختیار شما قرار دهد، AIMP پیشنهاد خوبی است. حتی بسیاری از کاربران، AIMP را به عنوان پر امکانات ترین اپ موزیک در اندروید می شناسند. فرمت های صوتی بسیاری در این برنامه وجود دارند که به شما کمک می کنند ضمن استفاده از قابلیت هایی همچون اکولایزر و میکس، وضعیت و کیفیت پخش موسیقی را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی نظیر ، کنترل حرفه ای سرعت پخش، دسترسی به ده باند اکولایزر، پوسته ها و تم های سفارشی متنوع، توانایی میکس فایل های صوتی چند کاناله به استریو، پخش حرفه ای موسیقی از طریق مدیریت فایل و مواردی از این دست، بخشی از مهم ترین مزایای این اپلیکیشن به شمار می روند.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

اپ پخش موزیک JetAudio

بدون شک یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندروید، برنامه محبوب JetAudio است. این اپ در بالاترین جایگاه دانلود قرار دارد و از فرمت های زیادی هم پشتیبانی می کند. پلیر جت اودیو البته جزو بهترین موزیک پلیرهای آیفون هم محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. محیط کاربری زیبا و ساده یکی از ویژگی های این اپ است و البته با آن می توان تغییرات جالبی در کیفیت پخش صدا ایجاد کرد. ۲ باند اکولایزر گرافیکی، تایمر خواب تا ۲۴ ساعت، پشتیبانی از فرمت های wav ، mp3 ، ogg ، flac ، m4a ، mpc ، tta ، wv ، ape، موتور قدرتمند برای پخش فایل ها و ظاهر کاربری ساده و کلاسیک، بخشی از ویژگی هایی هستند که موجب محبوبیت JetAudio شده اند.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

پخش کننده موسیقی Musicolet

اگر از Musicolet برای گوش دادن به فایل های موسیقی خود استفاده کنید، متوجه سادگی و در عین حال طراحی مینیمال و زیبای این اپ می شود. Musicolet یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندروید است که رابط کاربری بسیار ساده و جذابی دارد. تنظیمات اکولایزر هم به شما این امکان را می دهد که صدای پخش موسیقی را مطابق با سلیقه خود، تنظیم و شخصی سازی کنید. به عنوان بخشی از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این اپ می توان به مدیریت ساده ی فایل های صوتی، رابط گرافیکی ساده و طراحی مینیمالیستیک، مدیریت موزیک های در حال پخش تنها در یک صفحه، مرور فایل های موجود به صورت پوشه ای، تنظیم دلخواه باندهای اکولایزر و مواردی از این دست اشاره کرد.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

موزیک پلیر Pi Music Player

برویم سراغ یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرهای اندروید یعنی پای موزیک پلیر. پشتیبانی از باندهای متنوع اکولایزر را می توان یکی از مهم ترین و البته محبوب ترین ویژگی های Pi Music Player به شمار آورد. این پلیر هوشمند بیش از ۵ باند اکولایزر را همراه با ایستگاه های از پیش تنظیم شده برای سبک های مختلف موسیقی درون خود جای داده است. بنابراین کاربران با هر سلیقه ای از گوش دادن به موسیقی در این اپ رضایت خواهند داشت. Pi Music Player البته یک سیستم هوشمند برای ساخت رینگتون دارد تا بتوانید قسمت های خاصی از یک آهنگ را برش داده و آن را به صدای زنگ گوشی خود تبدیل کنید.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

موزیک پلیر اندرویدی BlackPlayer

آخرین گزینه در فهرست بهترین موزیک پلیرهای اندروید، BlackPlayer است. در این برنامه قابلیت های زیادی تعبیه شده است تا با کمک آنها لذت بیشتری از شنیدن فایل های موسیقی ببرید. این برنامه رابط کاربری بسیار زیبایی دارد و به راحتی می توانید با آن کار کنید. شخصی سازی ها و تنظیمات مختلف؛ لذت استفاده از این برنامه را دوچندان می کنند و می توان آن را به عنوان زیباترین موزیک پلیر اندروید معرفی کرد. تایمر خواب برای توقف خودکار پخش موسیقی، ویجت فوق العاده شناور برای کنترل آسان و سریع پخش موزیک، کنترل از قفل صفحه، افکت های ۳D بسیاری قابلیت ها و ویژگی های جذاب دیگر، بلک پلیر را به یک اپ دوست داشتنی برای کاربران اندروید تبدیل کرده اند.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.