• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
20

نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید منتشر شد

  • کد خبر : 34435
  • 10 می 2021 - 10:47
نسخه اندروید کلاب هاوس

نسخه رسمی اپلیکیشن اندروید برای کلاب هاوس در گوگل‌پلی آمریکا منتشر شد و در روزهای آینده هم در استورهای کشورهای دیگر منتشر می شود.

پس از یک‌سال انتظار نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید سرانجام منتشر شده است. این نسخه فعلاً در حالت آزمایشی و برای برخی کاربران در دسترس است.کاربران در ایالات متحده آمریکا هم اکنون می‌توانند نسخه بتای آن را از گوگل پلی استور دانلود کنند، البته با تغییر آی‌پی هم می‌توان آن را دریافت کرد.

اپلیکیشن اجتماعی کلاب هاوس حدود یک‌سال پیش برای iOS منتشر شد. با این‌حال در ماه‌های اخیر محبوبیت این شبکه اجتماعی بسیار بیشتر شده است. این اپلیکیشن پیش از این تنها برای آیفون عرضه شده بود.

کلاب هاوس می‌گوید در نسخه آزمایشی فعلاً دسترسی کاربران به اتاق‌های گفتگوی صوتی فراهم شده است. به مرور زمان قابلیت‌های بیشتر هم اضافه خواهد شد.

کلاب هاوس می‌گوید کاربران همچنان برای دسترسی به این شبکه‌ی اجتماعی باید دعوت‌نامه داشته باشند و این یعنی کلاب هاوس فعلا به‌صورت عمومی به‌روی همه باز نشده است. به‌گفته‌ی کلاب هاوس، این رویکرد تلاشی است تا رشد اپلیکیشن به اندازه باشد. در تابستان پیش رو، کلاب هاوس قرار است میزبان میلیون‌ها نفر کاربر iOS دیگر شود که در فهرست انتظار هستند.

رقابت شبکه های اجتماعی با کلاب هاوس

شبکه اجتماعی کلاب هاوس با رقابت شدیدی از سوی توییتر، تلگرام، فیس‌بوک، اینستاگرام، ردیت و سایرین مواجه شده است. گفته شده تعداد دانلود این اپلیکیشن در اپ استور نسبت به ماه گذشته کاهش چشمگیری را نشان داده است.

افزایش محبوبیت کلاب هاوس باعث شد شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری سراغ توسعه‌ی سرویسی برای رقابت با کلاب هاوس بروند. توییتر قابلیت اسپیسز را دردسترس اکثر کاربران قرار داده و دیسکورد میزبان Stage Channels شده و فیسبوک، اسپاتیفای، اسلک، لینکدین و حتی ردیت در حال اضافه‌کردن سرویس چت صوتی به پلتفرم‌هایشان هستند.

کلاب هاوس به‌خوبی می‌داند رقبایی نظیر توییتر اسپیسز به‌شدت به‌دنبال جلب توجه کاربران جدید هستند؛ به‌همین‌دلیل، برای نگه‌داشتن کاربرانش سعی می‌کند میزبان قابلیت‌های اضافه‌ای شود.

قابلیت های جدید اپلیکیشن کلاب هاوس

نسخه بتای کلاب هاوس برای اندروید چندین کمبود دارد که برای مثال می‌توان به توانایی دنبال کردن موضوع، ترجمه داخل اپ و لینک پروفایل‌های توییتر و اینستاگرام اشاره کرد. این شبکه اجتماعی گفته با نسخه اندرویدی، کلاب هاوس کامل‌تر به نظر می‌رسد.

کلاب هاوس قصد دارد در هفته‌های آینده با دریافت بازخورد از کاربران اندرویدی مشکلات احتمالی را رفع کند. امکان ایجاد کلاب، ویرایش کامل پروفایل و انجام پرداخت‌ها احتمالاً در نسخه نهایی اضافه خواهد شد.

ظاهراً کلاب هاوس هنوز زیرساخت‌های لازم برای سرازیر شدن میلیون‌ها کاربر را ندارد و ترجیح می‌دهد به مرور آن‌ها را جذب کند.

دانلود نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید

دارندگان اندروید میتوانند با کلیک بر روی تصویر زیر اپلیکیشن کلاب هاوس را از پلی استور گوگل دانلود کنند.

نسخه اندروید کلاب هاوس
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.