• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
16

سینا استوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد

  • کد خبر : 34684
  • 17 می 2021 - 16:07
بازداشت سینا استوی

سینا استوی ، مدیرعامل اوراکل Bridge و فعال حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین، به دستور دادسرای ویژه جرائم اقتصادی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد.

ساعتی پیش نیز توییتر سینا استوی در یک توییت اعلام کرد که مالک این حساب کاربری، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شده است که این موضوع در عمل خبر دستگیری او را تایید می‌کند.

به نظر می‌رسد، اتهام اصلی استوی نیز در خصوص کوینی بوده که در خارج از کشور ایجاد کرده است، اما اطلاعات دقیقی در این زمینه در دست نیست.

بازداشت سینا استوی

سینا‌ استوی کیست؟

سینا استوی یکی از کارآفرینان جوانی است که در حوزه بلاک‌چین در داخل کشور دست به تاسیس یک شرکت استارتاپی زده است. او فارغ‌التحصیل مدیریت بازرگانی‌ست و تلاش‌های زیادی برای گسترش و توسعه علوم بلاک‌چین و رمزارزها در ایران انجام داده است.

استوی چندی پیش با خرید اولین توییت جک دورسی، موسس توییتر، حسابی جنجال به پا کرد و مورد توجه قرار گرفت.

سینا استوی پس از پشت سر گذاشتن جاستین سان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بیت تورنت، توانست مالکیت توییت دورسی را به دست آورد.

استوی پیش از این نیز با پرداخت ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار یکی از توییت‌های جدید ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا را خریداری کرده بود.

سینا استوی در حال حاضر مالک صرافی کریپتولند که به معاملات ارز دیجیتال می پردازد. همچنین وی در چین بنیانگذار پول BRG است.

سینا استوی ؛ مالک صرافی کریپتولند

شرکت یکتا اکسیر سبز با نام تجاری کریپتولند از سال ۱۳۹۶ به مدت چهار سال است که در زمینه بلاکچین و رمزارزها فعالیت دارد و بیش از۲۰۰ هزار کاربر فارسی زبان در سرتا سر دنیا از مشتریان این صرافی هستند.

کریپتولند اولین صرافی رمزارزی کشور است که خدمات معاملاتی بیش از ۳۰۰ رمزارز از جمله بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و غیره را عرضه می‌کند. این صرافی همچنین به صورت دو زبانه طراحی شده و از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

تندیس بهترین سایت کسب و کار سال ۹۹ به صرافی کریپتولند اهدا شد. همچنین تندیس مردمی بهترین شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل نیز به آکادمی کریپتولند تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.