• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
27

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی (اندروید و iOS)

  • کد خبر : 34919
  • 24 می 2021 - 11:33
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

اگر دغدغه یادگیری زبان دارید، چه کاری بهتر از این که مطالب آموزشی را همیشه همراه خود داشته باشید تا از هر فرصتی برای مرور استفاده کنید؟ امروز مجموعه ای از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی را معرفی می کنیم که هم برای اندروید مناسب هستند و هم کاربران iOS می توانند از آنها استفاده کنند.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن  Duolingo: Learn Languages Free

اگر می خواهید کلاس آموزش زبان همیشه همراهتان باشد، پیشنهاد می دهیم به دانلود و نصب اپلیکیشن Duolingo: Learn Languages Free فکر کنید! با این برنامه که با اندروید و آی او اس سازگاری دارد، می توانید در مدت زمان کوتاهی، جملات ساده زبان مورد نظرتان را بیان کنید. Duolingo تاکید ویژه ای روی مهارت های چهارگانه زبان دارد و از این طریق، زبان آموزی را به یک کار سرگرم کننده تبدیل کرده است. لغات جدید معمولا به ‌صورت تصاویر به شما آموزش داده می شوند. سازندگان این اپ ادعا می کنند که اگر کاربر روی ده تا بیست دقیقه زمان صرف کار کردن با آن کند، در مدت سه ماه، تمام دروس را به پایان می رساند.

اپلیکیشن  Duolingo: Learn Languages Free

اپلیکیشن  TED

یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی ، TED است. تد در واقع یک مجموعه از همایش های جهانی است که دانشمندان در مورد موضوعات مختلفی سخنرانی می کنند. این نرم افزار بیشتر برای ارتقا مهارت های شنیداری کاربرد دارد و در مورد بسیاری از موضوعات روز، پادکست ها و ویدئوهای متنوعی را به شما ارائه می دهد. البته برای کار کردن با تد و بهره بردن از آن باید سطح زبان شما در حد متوسط به بالا باشد. این اپ هم در نسخه هایی برای اندروید و iOS طراحی و منتشر شده است.

اپلیکیشن  TED

اپلیکیشن  Lingvist

یک برنامه ساده برای یادگیری زبان های فرانسوی، آلمانی، روسی و …، Lingvist  است. در واقع این اپ، فلش کارتهایی دارد که با تکرار کردن و مرور آنها در طول روز، تسلط تان بر زبان افزایش پیدا می کند. گفته شده است که سازنده این اپلیکیشن قصد یادگیری زبان فرانسه را داشته ولی بعد از اینکه ابزارهای سنتی را خسته کننده می بیند، تصمیم می‌گیرد این مشکل را مانند یک معادله ریاضی برای خود حل کند و این برنامه را طراحی می کند. Lingvist جملات مهمی که توسط متخصصان زبان ارائه شده را در اختیار شما می گذارد تا با بیش از ۴۰۰۰ کلمه تمرین کنید.

 

اپلیکیشن  Lingvist

اپلیکیشن  Quizlet

اپلیکیشن quizlet جزو بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی است که مزایای بسیار زیادی دارد. علاوه بر امکان استفاده از فلش کارت ها، شما می توانید مجموعه ای از فلش کارت های مورد علاقه خودتان را درست کنید. این اپ به ویژه برای افرادی مناسب است که زمان زیادی را در صف های خرید یا در انتظار پزشک و … سپری می کنند. با این برنامه در واقع زبان را به کمک بازی یاد می گیرید. نحوه پیشرفت شما در این برنامه مشخص است و می توانید عملکرد خود را در هریک از دسته های کارت بسنجید.

اپلیکیشن  Quizlet

اپلیکیشن  Memrise

ممرایز یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نیست. این برنامه درواقع یک سرویس آنلاین آموزشی است که بیش از صد زبان، از جمله فارسی را پشتیبانی می کند. البته در ممرایز، آموزش های دیگری نظیر هنر، علوم، جغرافیا، تاریخ، ریاضی، تقویت حافظه و … هم وجود دارد و از حالت تک بعدی خارج شده است. آموزش های ارائه شده در این اپ، در حوزه های مختلف، توسط کاربران توسعه پیدا می کند. یعنی حتی خود شما هم می توانید به توسعه آموزش ها کمک کرده و در این کار شریک باشید. شیوه عمل اپلیکیشن ممرایز هم بسیار شبیه به روش آموزشی فلش کارت هاست و حتی یک جدول برای برنامه ریزی هم به شما ارائه می دهد.

اپلیکیشن Memrise

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.