• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
17

معرفی مجموعه ای از بهترین مینی سریال های ۲۰۲۱

  • کد خبر : 34945
  • 26 می 2021 - 11:39
بهترین مینی سریال های 2021

شاید وقت و حوصله تماشای تمامی قسمت های یک سریال ۵۰ یا ۱۰۰ قسمتی را نداشته باشید. در این صورت مینی سریال ها برای شما جذاب تر خواهند بود. امروز چند مورد از بهترین مینی سریال های ۲۰۲۱ را معرفی می کنیم. اگر به این سبک و سیاق علاقه مندید و می خواهید آخر هفته خود را با یک مینی سریال جذاب بگذرانید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی بهترین مینی سریال های ۲۰۲۱

Your Honor

در مینی سریال Your Honor، یک قاضی شریف و درستکار را می بینیم که پسرش با یک جوان تصادف می کند. قاضی طی این حادثه، با رییس یک باند مافیای محل مواجه می شود و ماجرا رفته رفته جذاب تر می شود. این درام جنایی را از دست ندهید اگر به فیلم های جنایی علاقه دارید.

Good Morning, Veronica

صبح بخیر ورونیکا، یکی از بهترین مینی سریال های ۲۰۲۱ است که در ژانر کارآگاهی و جنایی ساخته شده است. این مینی سریال، ماجرای یک افسر پلیس را به روایت خودش تعریف می کند. ورونیکا تورس، زندگی خوبی با شوهر و فرزندانش دارد تا این که دختری وحشت زده با او تماس می گیرد. زندگی ورونیکا درست از این نقطه تغییر می کند.

I Know This Much Is True

اگر به درام علاقه دارید، مینی سریال I Know This Much Is True برایتان جذاب خواهد بود. این فیلم از رمانی با همین نام اقتباس شده است. مارک رافلو در این فیلم، ایفاگر نقش دو شخصیت اصلی است. داستان از این قرار است که دومینیک و توماس، دوقلوهایی هستند که در دو دهه متفاوت به دنیا آمده اند: ۳۱ دسامبر ۱۹۴۹ و اول ژانویه ۱۹۵۰. یکی از آن ها شیزوفرنی پارانویایی دارد و دیگری باید از او مراقبت کند. همین مسئله هم مسیر زندگی این دو برادر را تغییر می دهد.

High Fidelity

یکی دیگر از بهترین مینی سریال های ۲۰۲۱، High Fidelity است که برای علاقه مندان به ژانرهای کمدی، درام و عاشقانه، بسیار توصیه می شود. این سریال را می توان نسخه تلویزیونی رمانی به نام Hi-Fi دانست که توسط کراویتز تولید شده است. دختری به نام راب، روزگار سختی را می گذراند و به دنبال متحول کردن زندگی اش از طریق مغازه ای است که به او ارث رسیده است.

Dash & Lily

اگر یک عاشقانه کمدی دوست دارید که مدتی شما را درگیر کند، Dash & Lily را از دست ندهید. یک شخصیت رویا پرداز در این فیلم، ماجرایی رمانتیک و شاد را رقم می زند. دفترچه یادداشت دخترک در کتابفروشی جا می ماند و ارتباطش با دختر دیگری شروع می شود که ماجراهای هیجان انگیزی را رقم می زنند.

Murder on Middle Beach

در میان بهترین مینی سریال های ۲۰۲۱ ، ژانر جنایی-کارآگاهی جایگاه ویژه دارد. در سال ۲۰۱۰، مادر باربارا در نزدیکی خانه اش به قتل می رسد. پلیس هرگز نتوانست قاتل او را پیدا کند. تا این که مدیسون خود شروع به تحقیق در مورد ماجرا کرده و در طی ۸ سال یافته های خود را مستند کرده و در قالب یک مستند ارائه کرد. شبکه HBO سریال Murder on Middle Beach را منتشر کرده و حتی پلیس توانست از این طریق، سرنخ های جدیدی در مورد پرونده قتل باربارا پیدا کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34945

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.