• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
11

معرفی بهترین مچ بندهای هوشمند بازار

  • کد خبر : 34958
  • 29 می 2021 - 15:52
بهترین مچ بندهای هوشمند

در میان گجت های پوشیدنی، مچ بندها محبوب تر و حتی پرفروش تر هستند. قیمت پایین تر در مقایسه با ساعت هوشمند و قابلیت های کاربردی، ویژگی هایی هستند که بندها را به گجت هایی محبوب و پر طرفدار تبدیل کرده اند. در این مقاله، مجموعه ای از بهترین مچ بندهای هوشمند را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد خرید این نوع گجت ها را دارید، بد نیست اطلاعات بیشتری در مورد آنها داشته باشید.

نقد و بررسی بهترین مچ بندهای هوشمند

آنر بند ۵، ارزان، با کیفیت و خوش ساخت

بهترین مچ بندهای هوشمند : آنر بند ۵، ارزاناگر یک مچ بند ارزان قیمت می خواهید که از اندروید و iOS پشتیبانی کند و به راحتی با آن کار کنید، آنر بند ۵ بهترین گزینه است. این بند، با اختلاف یکی از بهترین مچ بندهای هوشمند موجود در بازار است که باتری فوق العاده با دوامی دارد. کافی است یک بار بند را شارژ کنید تا به مدت ۱۴ روز نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد. نمایشگر امولد ۰.۹۵ اینچی و وزن بسیار پایین، این مچ بند را به گزینه ای مناسب برای ورزشکاران و افراد عادی تبدیل کرده است. این مچ بند تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاومت دارد و به حسگرهای شتاب سنج، سنجش اشباع اکسیژن خون (SpO2) و ضربان قلب نیز مجهز شده است.

شیائومی می بند ۵، خوش ساخت و خوش قیمت

شیائومی می بند 5یکی دیگر از بهترین مچ بندهای هوشمند که در بازار کشورمان عرضه شده است، Mi Band 5 شیائومی است که در نگاه اول، نمایشگر آن جلب توجه می کند. صفحه نمایش این بند، به اندازه ای بزرگ است که می توانید تمامی اعلان ها و اطلاعات را به وضوح در آن ببینید. جذابیت ویژه ای مدل این است که همراه با ۶ بند در رنگهای مختلف عرضه شده است. شما می توانید می بند ۵ را با بندهای نعنایی، آبی، تیل، زرد، نارنجی، سبز، مشکی و نارنجی در درست بیندازید.

مچ بند Mi Band 5 Global هم برای محیط داخل خانه و هم خارج از خانه طراحی شده است و دارای ۱۱ حالت ورزشی حرفه ای است. یوگا، ماشین قایقرانی، طناب پریدن و بسیاری ورزش های دیگر توسط این بند پشتیبانی می شوند و می توانید از آن برای رسیدن به اهداف کاهش وزن، کنترل ضربان قلب، سرعت و کالری سوزانده شده استفاده کنید.

فیت بیت Charge 4 ؛ یک ردیاب تمام عیار

فیت بیت Charge 4فیت بیت Charge 4 بهترین مچ بند هوشمند است اگر ویژگی های ردیاب سلامتی برای شما مهم تر از دیگر قابلیت ها باشند. پشتیبانی از اندروید و iOS، نمایشگر اولد تک رنگ، شارژدهی باتری تا ۷ روز، وزن ۳۰ گرمی و مقاومت در برابر آب، برخی از مهم ترین ویژگی های مچ بند فیت بیت Charge 4 می باشد. این برند به حسگرهای شتاب سنج، ارتفاع سنج، ضربان قلب، سنجش اشباع اکسیژن خون (SpO2) و نور سنج مجهز شده است تا کارایی بیشتری در موقعیت های مختلف داشته باشد. به لطف سنسور ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون، می توانید وضعیت سلامتی خود را چک کرده و تحت کنترل داشته باشید.

امیزفیت بیپ ؛ شبیه به اپل واچ

امیزفیت بیپممکن است بودجه کافی برای خرید اپل واچ نداشته باشید؛ در این صورت امیزفیت بیپ به عنوان یکی از بهترین مچ بندهای هوشمند، گزینه خوبی برای شماست. ظاهر این بند شبیه اپل واچ است و تا ۴۵ روز شارژدهی دارد. شتاب سنج، ضربان قلب، فشار سنج و قطب نما، مجموعه حسگرهای این بند را تشکیل می دهند و در مقایسه با اپل واچ، قیمت بسیار مناسبی دارد. Amazfit Bip  البته سیستم عامل انحصاری خودش را دارد و بیشتر می توان آن را یک بند برای پایش سلامت در نظر گرفت. از جمله قابلیت های جذاب و کاربردی این بند می توان به GPS، حسگر ضربان قلب، ردیابی فعالیت ‌های ورزشی، پایش خواب و حداکثر اکسیژن مصرفی  (VO2Max )  اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34958

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.