• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
27

راهنمای خرید ساعت هوشمند

  • کد خبر : 35279
  • 10 ژوئن 2021 - 12:20
خرید ساعت هوشمند

اگر می خواهید یک ساعت هوشمند بخرید و از قابلیت های آن برای ورزش، برنامه ریزی و … استفاده کنید، پیشنهاد می دهیم قبل از انتخاب، این مطلب را بخوانید. راهنمای خرید ساعت هوشمند به شما کمک می کند که در میان گزینه های بی شمار موجود، بهترین ساعت را انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم؟

سازگاری با گوشی و تبلت

بسیار مهم است ساعت هوشمندی که خریداری می کنید، با گوشی یا تبلت شما سازگاری داشته باشد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که ساعت های هوشمند با گوشی های هم نام خود بهتر مچ می شوند. مثلا اسمارت واچ های سامسونگ با گوشی های همین برند سازگاری بیشتری دارند. بنابراین پیش از خرید ساعت هوشمند، بهتر است از سازگاری آن با موبایل یا تبلت خود اطمینان پیدا کنید.

نوتیفیکیشن و هشدارها

یک اسمارت واچ خوب و کاربردی، ساعتی است که از انواع آلارم ها و نوتیفیکیشن ها پشتیبانی کند. آلارم تماس های ورودی، دریافت پیام، گرفتن پیغام در هر کدام از شبکه های اجتماعی و … نوتیفیکیشن های مهمی هستند که باید در یک ساعت هوشمند، فعال باشند.

توجه به صفحه نمایش در خرید ساعت هوشمند

یکی دیگر از معیارهای مهم در خرید ساعت هوشمند، صفحه نمایش است. امروزه اغلب ساعت های هوشمند از نمایشگرهای LED بسیار با کیفیتی برخوردار هستند که با رنگی نشان دادن اطلاعات، کار را برای شما راحت تر می کنند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی

تم و تصویر پس زمینه

شما قرار است مدام به ساعت هوشمندتان نگاه کنید؛ بنابراین مهم است که تصویر زمینه ساعت چه باشد و بتوانید آن را همانطور که می خواهید تغییر دهید. بنابراین مطمئن شوید ساعتی که انتخاب کرده اید قابلیت عوض کردن تم و پس زمینه را دارد.

برنامه ها و امکانات برای خرید ساعت هوشمند

برنامه ها و امکاناتی که ساعت هوشمند شما دارد، باید به گونه ای باشند که نیاز شما را برطرف کنند. مثلا ممکن است بخواهید مدام به تماس هایتان پاسخ دهید در حالی که نمی خواهید گوشی را از کیف یا جیبتان بیرون بیاورید. یا مثلا قابلیت پخش موسیقی برایتان مهم باشد. یا ممکن است بخواهید بدون استفاده از گوشی و تنها از طریق اسمارت واچ، به مخاطبین خود پیامک بزنید. در حال حاضر اپل واچ، متنوع ترین امکانات را در این زمینه ها ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش جفت کردن ساعت های هوشمند با گوشی های اندروید

طول عمر و شارژ باتری

برخلاف مورد قبلی، در مورد طول عمر باتری و شارژ، اپل واچ بهترین عملکرد را ندارد. به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید ساعت هوشمند، باید به باتری دستگاه و میزان نگهداری شارژ آن دقت کنید. ساعت های هواوی و سامسونگ در این زمینه عملکرد خوبی دارند. البته برندهای دیگری هم هستند که بعضا حتی تا چند روز شارژدهی داشته و نیازی به شارژ مجدد ندارند.

قیمت

آخرین معیار خرید ساعت هوشمند، قیمت آن است. ممکن است نخواهید چندین میلیون تومان برای خرید اپل واچ یا دیگر اسمارت واچ های گران قیمت هزینه کنید. با این حال اگر به امکانات متنوع نیاز دارید و می خواهید یک ساعت هوشمند تمام عیار داشته باشید، راهی ندارید جز این که بالای دو میلیون تومان هزینه کنید. البته ساعت های ارزان قیمت تر هم در بازار هستند. اما نمی توان روی کیفیت کار و ماندگاری آنها حساب زیادی باز کرد!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=35279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.