• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

ویژگی چراغ قوه به شیائومی می اسمارت بند ۶ اضافه می‌شود

  • کد خبر : 37232
  • 08 آگوست 2021 - 12:20
ویژگی چراغ قوه را به شیائومی می اسمارت بند 6 اضافه می‌شود

شیائومی با انتشار آپدیت برای می اسمارت بند ۶، ویژگی‌هایی از جمله چراغ قوه را به کاربران این دستبند سلامت ارائه داده است.

اگر از دارندگان می اسمارت بند ۶ باشید، نباید آپدیت شیائومی برای دستبند سلامت خود را از دست بدهید. طبق گزارش GSMArena، این آپدیت که با شماره نسخه‌ی ۱.۰.۴.۳۸ برای می اسمارت بند ۶ شیائومی منتشر شده است، ویژگی جدیدی به نام چراغ قوه را در اختیار علاقه‌مندان این دستبند سلامت قرار می‌دهد. البته امکانات آپدیت به ویژگی ذکرشده ختم نمی‌شود و با نصب آن، دستبند سلامتتان می‌تواند از زبان‌های بیشتری پشتیبانی کند.

آپدیت مورد نظر در بریتانیا، جمهوری چک و کویت منتشر شده است و انتظار می‌رود به‌زودی در مناطق دیگر دنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. البته پیش از دانلود و نصب آپدیت برای می اسمارت بند ۶ شیائومی باید ابتدا اپلیکیشن می فیت را به نسخه‌ی ۵.۳.۰ ارتقا بدهید. در واقع برای استفاده از امکانات آپدیت جدید دستبند سلامت شیائومی به به‌روزرسانی اپلیکیشن می فیت نیاز خواهید داشت.

 امکان نظارت بر تنفس هنگام خواب در می اسمارت بند ۶

شرکت چینی در ماه آوریل آپدیتی برای دستبند سلامت خود منتشر کرد که امکان نظارت بر تنفس کاربر در زمان خواب را به ویژگی‌های دیگر می اسمارت بند ۶ اضافه می‌کرد. در آن زمان، سران شیائومی اعلام کردند که برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید اپلیکیشن می فیت را به نسخه‌ی ۵.۰ ارتقا بدهند.

می اسمارت بند ۶ را می‌توان یکی از بهترین دستبندهای سلامت در بازار دانست؛ گجتی هوشمند که صفحه‌نمایش ۱٫۵۶ اینچی AMOLED دارد و از ویژگی‌های مختلفی مانند سنجش ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و سوخت‌وساز بدن در زمان انجام حرکات ورزشی و موارد دیگر برخوردار است.

سران شرکت چینی در مورد ویژگی چراغ قوه توضیحی نداده‌اند؛ اما انتظار می‌رود ویژگی مورد نظر به معنی افزایش روشنایی صفحه‌نمایش در زمان فعال شدن چراغ قوه باشد. نظر شما کاربران زومیت در مورد این ویژگی جدید و اضافه شدن پشتیبانی از زبان‌های بیشتر چیست؟

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.