• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
26

آموزش تغییر صفحه کلید در اندروید

  • کد خبر : 37426
  • 14 آگوست 2021 - 16:02
آموزش تغییر صفحه کلید در اندروید

یکی از بهترین موارد در مورد گوشی های اندرویدی ، قابلیت تغییر صفحه کلید در هر زمان که دلتان می خواهد است. در واقع ، وقتی گوشی جدیدی میخرید اولین کار تغییر صفحه کلید آن است.

چه طرفدار SwiftKey ، Swype یا Fleksy باشید ، تغییر صفحه کلید در اندروید کاری است که هم آسان است و هم باعث می شود گوشی شما بیشتر قابل استفاده شود .

تغییر صفحه کلید در اندروید

اول ، شما باید صفحه کلید مورد نظر خود را پیدا کنید. این کار از طریق فروشگاه Google Play انجام می شود ، بنابراین برنامه را باز کرده و عبارت “صفحه کلید” را جستجو کنید.

هنگامی که صفحه کلید مورد نظر خود را پیدا کردید ، روی دکمه “نصب” ضربه بزنید تا آن را بارگیری کنید. ما از SwiftKey مایکروسافت استفاده کردیم.

تنظیمات” را در تلفن خود باز کنید. نحوه رسیدن به اینجا بستگی به گوشی شما دارد ، اما معمولاً می توان آن را در کشوی برنامه پیدا کرد ، یا با کشیدن انگشت به پایین در بالای صفحه و فشار دادن نماد دندانه دار ، آن را پیدا کرد.

در مرحله بعد ، باید تنظیمات صفحه کلید را پیدا کنید. باز هم ، این بر اساس گوشی متفاوت است. در گوشی هایی که از نسخه اندروید استفاده می کنند ، به System> Languages ​​& Input بروید ،

 اما در Samsung Galaxy S10e که ما استفاده می کنیم ،

مسیر System> Management General> Keyboard list است.

فعال سازی صفحه کلید

اگر نمی توانید مسیر را در اندروید خود مشاهده کنید ، از جستجوی کلمه “صفحه کلید” با استفاده از نماد ذره بین در بالای لیست تنظیمات استفاده کنید.

در مرحله بعد باید صفحه کلید بارگیری شده خود را فعال کنید. باز هم ، نحوه انجام این کار بستگی به این دارد که از چه نسخه ای از اندروید و از کدام گوشی استفاده می کنید. به عنوان مثال ، ممکن است لازم باشد صفحه کلید را با فشار دادن “مدیریت صفحه کلید” اضافه کنید. در نسخه سامسونگ ، SwiftKey ، آماده انتخاب بود ، بنابراین ما فقط روی دکمه ضربه زدیم تا آن را روشن کنیم.

احتمالاً هشداری دریافت خواهید کرد که صفحه کلید سفارشی می تواند داده ها از جمله گذرواژه و شماره کارت اعتباری را جمع آوری کند.

برای تغییر صفحه کلید جدید خود در گوشی های سامسونگ ، فقط می توانید روی کادر “صفحه کلید پیش فرض” در بالای صفحه ضربه بزنید و آن را به طور خودکار تنظیم کنید.

اگر این یک گزینه نیست ، این جایگزین باید روی هر دستگاهی کار کند (مرورگر وب ، Gmail ، WhatsApp-) باز کنید ، و سپس روی نماد صفحه کلید در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

صفحه کلید انتخابی خود را انتخاب کرده و تغییر می کند و آماده تایپ کردن شما می باشد.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.