• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

یافتن گوشی اندروید گم شده با گوگل

  • کد خبر : 37356
  • 12 آگوست 2021 - 11:53

این مهم است که بدانید چگونه گوشی اندروید گم شده خود را از طریق گوگل پیدا کنید .

اگر گوشی اندروید خود را گم کردید ، گوگل می تواند به شما کمک کند.

ویژگی Google Find My Device یک راه بسیار ساده برای ردیابی گوشی اندروید شما ارائه می دهد ، چه در تاکسی یا کافی شاپ جا مانده باشد یا به سادگی در پشت کوسن های کاناپه قرار گرفته باشد.

در اینجا ، مراحل بازیابی تلفن گم شده خود با استفاده از گوگل برای شما توضیح می دهیم.

چگونه گوشی اندروید گم شده خود را با گوگل پیدا کنید

در مرورگر وب به https://www.google.com  بروید ، به حساب گوگل خود وارد شوید (اگر قبلاً وارد سیستم نشده اید) و عبارت “من تلفنم را گم کرده ام” یا “دستگاهم را پیدا کنم” را در کادر جستجو تایپ کنید.

اگر این اولین باری است که از ویژگی Find My Device استفاده می کنید ، پیامی را مشاهده خواهید کرد که از شما می خواهد “به گوگل اجازه دهید از داده های موقعیت مکانی ، اطلاعات دستگاه و رویدادهای اتصال برای تعیین مکان دستگاه ها و لوازم جانبی شما استفاده کند.” برای تأیید روی Allow  کلیک کنید.

گوگل اکنون دستگاه شما را جستجو کرده و موقعیت مکانی تلفن شما را روی نقشه نشان می دهد. این در حدود  ۱۵متر ، و اغلب حتی کمتر است. گوگل حتی قدرت سیگنال فعلی تلفن شما و میزان باتری آن را به شما می گوید.

قفل کردن گوشی گم شده

وقتی دستگاه را پیدا کردید ، دکمه پاور دستگاه را فشار دهید تا زنگ آن متوقف شود یا دکمه “توقف زنگ زدن” را در مرورگر خود کلیک کنید.

اگر تلفن شما یک مکان عمومی است ، برای محافظت از حریم خصوصی خود باید صفحه را قفل کنید. گوگل به شما کمک می کند یک پیام روی صفحه نمایش دهید تا هرکسی دستگاه شما را پیدا کند بتواند با شما تماس بگیرد.

روی دکمه “دستگاه ایمن” کلیک کنید و پیام و شماره تلفن خود را به صورت اختیاری وارد کنید – البته بدیهی است که این شماره برای تلفن اندرویدی گم شده شما نیست!شماره ای را وارد کنید که یابنده با شما تماس بگیرد.

روی “Secure Device” کلیک کنید تا گوشی شما قفل شود. پیامی را مشاهده خواهید کرد که تأیید می کند دستگاه شما ایمن است.

برای بستن این پیام روی رد کردن کلیک کنید یا برای بررسی فعالیت در حساب گوگل خود درصورت استفاده از تلفن گم شده شما ، “بررسی امنیتی” را انتخاب کنید.

پاک کردن اطلاعات گوشی گم شده

اگر تلفن شما حاوی اطلاعات حساس است و گوگل آن را در مکانی دشوار برای بازیابی قرار داده است ، مانند یک شهر یا کشور دیگر ، ممکن است بخواهید دستگاه را از راه دور پاک کنید تا دسترسی افراد به داده های شما متوقف شود.

با این گزینه اطلاعات تلفن شما را برای همیشه پاک می کند و شما باید از آن به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید.

برای ادامه ، روی دکمه پاک کردن دستگاه ، سپس دوباره پاک کردن دستگاه کلیک کنید. برای تأیید حذف ، از شما خواسته می شود که وارد حساب گوگل خود شوید.

گزینه Find My Device را فعال کنید

به شرطی که Find My Device در گوشی اندروید شما فعال باشد ، همیشه باید بتوانید با استفاده از روشی که در بالا توضیح داده شد ، تلفن گم شده خود را از طریق گوگل پیدا کنید.

برای بررسی روشن بودن این ویژگی ، برای محافظت از شما در برابر از دست دادن این گزینه در آینده ، به تنظیمات ، سپس Security در گوشی اندروید خود بروید. روی “Find My Device” ضربه بزنید و مطمئن شوید که گزینه روی “On” تنظیم شده است.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

یافتن گوشی اندروید گم شده
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37356

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.