• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

علی راشد النعیمی :جنگ با ایران جنگِ همه ماست

  • کد خبر : 38417
  • 30 سپتامبر 2021 - 12:05
علی راشد النعیمی: جنگ با ایران جنگِ همه ماست

رئیس کمیته دفاع، داخلی و روابط خارجه شورای ملی فدرال امارات طی مصاحبه با یک روزنامه صهیونیستی، به جامعه بین‌الملل در خصوص بازگشت به برجام هشدار داد و، خطاب به صهیونیست‌ها درمورد دشمنی با ایران گفت: «این جنگِ شما نیست، جنگ با ایران جنگِ همه ماست

ایران دائماً قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند

علی راشد النعیمی رئیس کمیته دفاع امارات در گفت‌وگو با روزنامه اقتصادی گلوبز با جنایتکار نظام جمهوری اسلامی ایران راجنایتکار توصیف کرد ، و گفت: جامعه بین‌المللی به جای مبارزه با این نظام تا به آخر، به آن فرصت بقا و حفظ موجودیت می‌دهد.

او در مورد برجام که در سال ۲۰۱۵، امضا شد، گفته است: ایران دائماً قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند و به صورت مستمر، حق حاکمیت همسایگان خود را نقض می‌کند. مسئولیت این امر تنها بر عهده اسرائیل یا ایالات متحده یا کشورهای حاشیه خلیج فارس نیست بلکه برعهده کل جامعه بین‌الملل است زیرا این یک تهدید جهانی است.

النعیمی  گفت: «توافق هسته‌ای به ایران چراغ سبز نشان داد تا در منطقه آزاد عمل کند، خرابکاری تروریستی کند، در امور داخلی دیگر کشورها دخالت کند. دولت باراک اوباما اجازه این امر را به ایرانی‌ها داد. علاوه بر آن، میلیاردها دلار پول به موجب این توافق به دستشان رسید که از آن برای فعالیات‌های مجرمانه بین‌المللی استفاده کردند. بازگشت به توافق هسته‌ای، آن‌چنان که در سال ۲۰۱۵ بود، یک فاجعه برای منطقه و کل جهان خواهد بود و ایران از حمایت و تأیید بین المللی برای سیاست‌های تروریستی خود، برخوردار خواهد شد

او در ادامه با زدن نقاب دلسوزانه برای مردم ایران خواستار تمایز قائل شدن میان مردم و نظام ایران شد و گفت که نظام ایران بزرگترین مقصر است نه مردم آن. و باید از این مردم برای رسیدن به زندگی بهتر، آرام و مسالمت آمیز حمایت شود.

ایران تهدید اصلی صلح در منطقه

 النعیمی دو هفته پیش در کنفرانس سالانه اندیشکده سیاست‌های مبارزه با تروریسم (ICT) در (دانشگاه رایشمن) در شهر هرتسلیا در مرکز فلسطین اشغالی شرکت کرده بود، در این مصاحبه ایران را تهدید اصلی صلح در منطقه توصیف کرده بود و گفته بود: دولت اسرائیل و امارات متحده در کنار هم و در مقابل آن می‌ایستند.

جنگ با ایران جنگِ همه ماست

او خطاب به صهیونیست‌ها گفت: این جنگِ شما نیست، برای همه ما است. شما پشت پرده، کارهای زیادی انجام می‌دهید، بیایید تا بتوانیم شریک باشیم و به صورت مشترک و برابر، در جنگی مشترک با استفاده از یک زبان مشترک، علیه تروریسمی مشترک حضور یابیم. به لطف دین که می‌تواند ما را به هم مرتبط کند و در عین حال ما را از هم جدا ‌کند، می‌بایست رهبران مذهبی منطقه را به داستان خود جذب کنیم تا عموم مردم را متقاعد کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.