• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11

سپاه پاسداران گلوله‌باران مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق را تایید کرد + فیلم

  • کد خبر : 3859
  • 13 جولای 2019 - 6:11

در حالی که خبرگزاری‌ها و منابع محلی از روز چهارشنبه گزارش داده بودند سپاه پاسداران حملاتی توپخانه‌ای را علیه مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق آغاز کرده است، نیروی زمینی سپاه روز جمعه، ۲۱ تیر، این حملات را تایید کرد.

بیانیه نیروی زمینی سپاه پاسداران مدعی شده است که در این حملات «مقرهای فعال و محل استقرار و آموزش گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب» در مناطق حاشیه مرزهای مشترک با ایران «به دقت مورد اصابت قرار گرفته و مراحل عملیات نیز تصویربرداری و مستندسازی شده» و «شمار زیادی از تروریست‌ها» کشته و زخمی شده‌اند.

جمهوری اسلامی از گروه‌های مسلح مخالف خود در استان‌های غربی ایران از جمله احزاب مسلح کرد، با عنوان «گروه‌های تروریستی» و «ضد انقلاب» نام می‌برد.

در این عملیات که توسط واحدهای  موشکی ، پهپادی و توپخانه نیروی زمینی سپاه انجام پذیرفت ، مراکز فعال تروریست ها  هدف قرار گرفت  و علاوه بر انهدام آنها ،  شمار  زیادی از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تصریح شده است: با اشراف اطلاعاتی و شناخت دقیق یگان های اطلاعاتی و عملیاتی از نقاط و محل های استقرار تروریست های مزدور، اهداف موردنظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته و  مراحل عملیات نیز تصویربرداری و مستند سازی شده است.

این اطلاعیه در پایان با پرده برداشتن از تلاش تروریست ها در استفاده ار روستاییان به عنوان سپر انسانی و درخواست مجدد از مردم شریف کردستان عراق مبنی بر فاصله گرفتن از محل های استقرار گروهک های تروریستی و طرد آنان  تاکید کرده است: همانگونه که بارها تصریح شده است، امنیت ملی و حفظ آرامش و آسایش ملت ایران به ویژه مردم عزیز و غیور استان های مرزی خط قرمز نیروهای مسلح کشور بویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در این خصوص هیچ ملاحظه و مرزی را نمی شناسد

سپاه مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق را گلوله باران کرد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3859

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.