• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
18

خواستگار فائزه ملکی از حادثه به آتش کشیده شدن او می گوید

  • کد خبر : 38659
  • 13 اکتبر 2021 - 14:53
خواستگار فائزه ملکی از حادثه به آتش کشیده شدن او می گوید

هفته قبل خبرهایی مبنی بر زن‌کشی در رسانه‌ها منتشر شداین خبر ابتدا در صفحه کاربری اینستاگرام پزشک بیمارستان کوثر سنندج منتشر شد که (یه دختر ۲۲‌ساله رو آوردن که پدرش با بنزین، ۸۵ درصد بدنش رو سوزونده اونم فقط به‌خاطر داشتن دوست‌پسر!

دختر مدتی پس از رسیدن به بیمارستان جانش را از دست داد و خیلی زود پدرش اعلام کرد این حادثه «خودسوزی ناشی از افسردگی» بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، هم با تأیید خبر سوختگی گفت: «سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده، در حال بررسی است».

اما این پرونده به دلیل نداشتن شاکی به جایی نرسید.

فائزه ملکی‌نیا خودکشی نکرده

اما ۱۴ مهر فعالان اجتماعی سنندج با تجمع در مقابل دادگستری سنندج خواهان بررسی پرونده شدند.

در این تجمع، سه نفر از زنان معترض موفق شدند با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ملاقات کنند. و گفتند فائزه ملکی‌نیا خودکشی نکرده است سپس دادستان اعلام کرد پرونده تحت بررسی است و کارآگاهان آن را پیگیری خواهند کرد.

روز بعد خبر بازداشت حبیب‌الله ملکی، پدر فائزه منتشر شد. خواهر بزرگ فائزه تمایلی به گفت‌وگو نکردو، خواهر کوچکش هم از نظر سنی شرایط مناسب گفت‌وگو نداشت مادراو هم غایب است.

صحبتهای آرمان سیدمرادی خواستگار فائزه ملکی

آرمان سیدمرادی گفت از بچگی همسایه بودیم. من به او علاقه مند شدم. درس‌خواندن را ادامه دادم و بعد برای پیدا کردن کار به قشم رفتم وناگهان شنیدم فائزه ۱۴‌ساله با یک مرد ۴۰ ساله ازدواج کرده است.

همه می‌گفتند پدرش او را به این مرد داد. این زندگی ادامه پیدا نکرد.

من از همان اول یک مشکل بزرگ داشتم؛ آن‌هم مسئله بین پدرانمان بود. پدر من از اول می‌گفت که دست روی دختر اشتباهی گذاشتم، چون پدر او را قبول نداشت و می‌گفت زندگی درستی ندارد.سرانجام پدرم راضی شد.

خواهر بزرگ فائزه در جریان بود و قرار بود یک روز پدرهایمان را در باغ روبه‌رو کنیم تا مشکلاتشان را کنار بگذارند و بانی وصلت ما شوند.

در خانه نشسته بودم. یکی از بستگانمان هم بود ناگهان همه گفتند فائزه خودش را آتش زده است، اما من در شوک بودم و اصلا چیزی نمی‌فهمیدم.

در خبرها شنیدم گفتند فائزه به‌خاطر افسردگی این کار را کرده ولی من باور نمی‌کنم. ما حرف زده بودیم، قرار بود به خواستگاری بروم. فائزه به من قول داده بود. اصلا بنزین از کجا پیدا کرده؟ او اصلا اجازه نداشت از خانه بیرون برود. پدرش حتی اجازه نمی‌داد درس بخواند.

می‌خواهم  حقیقت روشن‌‌ شود. گفته‌اند که پدرش را دستگیر کرده‌اند. می‌گویند هنوز مشخص نیست که خودسوزی بوده یا اینکه کسی در این ماجرا دست داشته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.