• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

گوگل امکان اسکرین شات‌ و ویرایش آن در کروم را فعال خواهد کرد

  • کد خبر : 39112
  • 13 نوامبر 2021 - 16:22
گوگل امکان اسکرین شات‌ و ویرایش آن در کروم را فعال خواهد کرد

گوگل به زودی امکان اسکرین شات‌ و ویرایش آن در کروم  دسکتاپ را فعال خواهد کرد.

یک اسکرین شات سریع روشی مفید برای دریافت اطلاعات است، اما گاهی اوقات یک یا دو ویرایش لازم است تا بهترین حالت را داشته باشد. اکنون، گوگل کروم در حال آماده سازی توانایی گرفتن و ویرایش تصاویر در مرورگر کروم است.

کروم به اسکرین شات و اشتراک گذاری آن مجهز می‌شود

آخرین نسخه‌های کروم  دارای دو پرچم در بخش chrome://flags است که به گرفتن اسکرین‌شات از صفحه وب مربوط می‌شوند. فلگ اول sharing-desktop-screenshots# است که گرفتن اسکرین‌شات از نسخه دسکتاپ را فعال می‌کند و گزینه دیگر sharing-desktop-screenshots-edit# ویرایش اسکرین‌شات‌های گرفته شده در نسخه دسکتاپ مرورگر کروم را فعال می‌کند.

وقتی گزینه Screenshot را انتخاب کنید،  با استفاده از ماوس بخشی از صفحه وب که در حال نمایش است را انتخاب کنید. و با رها کردن ماوس، اسکرین شات مورد نظر شما گرفته میشود و ذخیره می‌شود و با انتخاب دکمه دانلود می‌توانید آن را به عنوان یک فایل ذخیره کنید.

ویرایش برای اسکرین شات های گرفته شده در مرورگر

اکنون گوگل در حال کار بر روی ویرایش برای اسکرین شات های گرفته شده در مرورگر با استفاده از منوی اشتراک گذاری داخلی آن است.

ودر حال حاضر، فقط یک صفحه خالی را باز می‌کند. هنوز مشخص نیست که ویژگی اسکرین شات کروم با چه گزینه‌هایی ارائه خواهد شد، اما امکان محو کردن بخش‌های مختلفی از یک عکس می‌تواند برای کاربران مفید باشد.

و به احتمال زیاد پس از ویرایش اسکرین شات، همان دانلود تصویر PNG را حفظ کند. گوگل گفته است که این ویژگی با سیستم عامل کروم همراه با ویندوز، مک و لینوکس کار می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.