• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

اپل تبلیغ در اپلیکیشن‌های شخص ثالث را تایید کرد: توسعه‌دهندگان با خبر بودند

  • کد خبر : 39185
  • 16 نوامبر 2021 - 13:20
اپل تبلیغ در اپلیکیشن‌های شخص ثالث را تایید کرد: توسعه‌دهندگان با خبر بودند

امروز، گزارشی منتشر شد که حاکی از آن بود که اپل “مخفیانه” برای افزایش درآمد خود اقدام به تبلیغ اپلیکیشن‌های فروشنده حق اشتراک بدون اجازه در برنامه‌های شخص ثالث کرده است تا با هدایت کاربران به سرویس پرداخت اپ استور از این خریدها کارمزد بگیرد.اپل تبلیغ در اپلیکیشن‌های شخص ثالث را تایید کرد و در برابر این ادعاها از خود دفاع کرده است د و می گوید که این یک روش استاندارد تجاری در صنعت است.

تبلیغات مخفیانه اپل

گزارشی که امروز درفوربز منتشر شده است می‌گوید که اپل تبلیغاتی را برای برنامه‌های شخص ثالث در رسانه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها برای ایجاد خرید درون‌برنامه ارائه می‌کند.

 وقصد اپل این است که ترافیک را مستقیماً به اپ استور هدایت کند، نه به وب‌سایت توسعه‌دهنده گان، به طوری که کاربران در نهایت اشتراک‌ها را به عنوان خریدهای درون‌برنامه خریداری کنند.

اپل تبلیغ در اپلیکیشن‌های شخص ثالث را تایید کرد

اپل ضمن تایید این تبلیغ‌ها تصریح کرده است که حدود پنج سال است با آگاهی توسعه‌دهندگان این سرویس‌ها را تبلیغ می‌کند و آن‌ها به وضوح از سمت اپ استور تبلیغ می‌شوند.

تبلیغات برای تبلیغ ساده محصولات توزیع شده از طریق اپ استور طراحی شده اند، به همان روشی که خرده فروشان برای محصولاتی که می فروشند تبلیغات ارائه می دهند.

اپل همچنین رد کرد که “مخفیانه” یا “بی سر و صدا” این تبلیغات را پخش می کند، این شرکت می گوید که به طور منظم با توسعه دهندگان در مورد این تبلیغات در ارتباط است. آگهی‌ها باید به‌روشنی برچسب‌گذاری شوند که منشا آن App Store هستند و طبق توافقنامه استاندارد برنامه توسعه‌دهنده اپل مجاز هستند.

در حال حاضر، اپل می گوید که تبلیغاتی را برای تبلیغ بیش از ۱۰۰ برنامه شخص ثالث در شبکه هایی مانند Google، YouTube، TikTok، Snapchat و Twitter اجرا می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.