• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

عکس لو رفته دختر روسی سردار آزمون

  • کد خبر : 39557
  • 11 دسامبر 2021 - 1:28
عکس لو رفته دختر روسی سردار آزمون

مدتی پیش یک سایت روسی مدعی شده بود که سردار آزمون با یک دختر روس رابطه داشته است و  و دختری از او دارد و برای نفقه از او شکایت کرده است. واولین عکس از دختر روسی سردار آزمون

منتشر شده است.

روز گذشته همان سایت روسی با الیا، دختری که مدعی است سردار آزمون پدر فرزندش است، گفتگویی را منتشر کرده است و امروز این گفتگو در فضای مجازی منتشر شده است.

عکس لو رفته دختر روسی سردار آزمون

طبق نوشته اسپورت اکسپرس، روزی که سردار آزمون به همراه زنیت در لیگ قهرمانان مقابل چلسی قرار گرفت و یک گل هم زد، اولین جلسه دادگاه در مورد مساله ادعای سرپرستی کودک یک دختر روسی و پرداخت نفقه او در سنت پترزبورگ برگزار شده است.

این دختر که آلیا نام دارد و از رسانه روسیه ای خواسته نام فامیلش فاش نشود، برای اولین بار بعد از رسانه ای شدن این ماجرا با رسانه ها صحبت کرده است .

مصاحبه دختر روس با اسپورت اکسپرس درباره سردار آزمون

از سردار آزمون شکایت کردم تا  مساله حضانت و پرداخت نفقه مشخص شود زیرا بعد از به دنیا آمدن دخترمان در ماه می، او از قبول حضانت فرزندمان خودداری کرد.

با هم صحبت کردیم تا با پرداخت مبلغی این موضوع را به شکل دوستانه رفع کنیم. در اکتبر و نوامبر امسال، با او دیدار کردیم. به همراه دخترمان به سنت پترزبورگ رفتم. قرار بود آزمایش دی ان ای انجام دهیم اما این اتفاق نیافتاد.

 او در لحظه آخر گفت  زمانش را ندارد. همان زمان که با من بود هم همیشه سرش شلوغ بود. سردار بچه مان را دید. دخترم دقیقا شبیه آزمون است. سردار به من قول داد از نظر مالی به من کمک کند اما این موضوع از نظر قانونی هیچ جا ثبت نشده است. نگرانم آزمون به کشوری دیگر برود و این بچه بدون حمایت باقی بماند.

     در مورد نفقه، از او خواستم تا مدرکی در مورد میزان دستمزدش نشان دهد اما با وجودی که قول داد این کار را انجام دهد، در نهایت انجام نداد. به همین خاطر علاوه بر قضیه حضانت یک شکایت نیز در مورد نفقه پر کردم. با توجه به این که او هیچ چیزی در مورد درآمدش به من نمی گوید، باید دادگاه تصمیم بگیرد این بچه چه حق و حقوقی دارد.

تست دی ان ای

 از زمان به دنیا آمدن دخترم، امیدوار بودم بتوانیم در صلح و آرامش به توافق برسیم. من به شخصه همه تلاشم را کردم. مطمئنم او پدر دخترم است. آماده ام تا تمام تست های لازم را با دخترم در هر زمانی انجام دهم. اگر باز هم نتوانیم با آرامش به توافق برسیم، در نهایت مجبور می شوم از حقوق دخترم در دادگاه دفاع کنم. سعی کردم چیزی از این موضوع را در رسانه ها نخوانم و سعی کردم با این شرایط کنار بیایم.

 دلیلی نمی بینم فکر کنم در حال باجگیری هستم چون تنها چیزی که در حال حاضر می خواهم این است که یک آزمایش دی ان ای انجام شود. نتیجه تست نشان می دهد این بچه به چه کسی تعلق دارد. با توجه به نتایج تست و بعد از آن می توانیم در مورد پرداخت نفقه بحث کنیم. چه باجگیری در حال انجام است؟ طبیعتا او ماهیانه مبلغی برای من می فرستد و این کار را دقیقا به این خاطر انجام می دهد که حقیقت را می داند؛ این بچه او است.

     در تمام زمان بارداری ام با سردار صحبت کردم. از آگوست ۲۰۲۰ در مورد همه چیز صحبت کرده ایم. بعد از رفتن او به سنت پترزبورگ هم با هم در ارتباط بودیم. هنوز هم در ارتباطیم اما در کل این زمان هیچوقت نتوانستیم به توافق برسیم. امیدوارم بتوانیم به زودی این کار را انجام دهیم.

دادگاه سردار آزمون در روسیه

آندری دمیتریف، وکیل دختری که ادعا می کند با سردار در ارتباط بوده است نیز در مورد نتایج اولیه دادگاه گفت:

     تا به حال و در جریان جلسات چندین درخواست را مطرح کرده ایم که یکی از آنها آزمایش ژنتیک مولکولی برای مشخص شدن حضانت بوده است.

دادگاه این درخواست را قبول کرده است اما قضیه فعلا مسکوت است تا به سردار آزمون نیز ابلاغ شود. تا به امروز آزمون هنوز رفتاری نکرده است که متوجه شویم حکم دادگاه به او ابلاغ شده است و به همین خاطر هم جلسه بعد به فوریه ۲۰۲۲ موکول شده است. البته درخواست برگزاری جلسه در زمانی نزدیک تر را داشتم اما با توجه به حجم زیاد پرونده ها این اتفاق امکان پذیر نبود. امروز هیچ کس از سمت آزمون در جلسه حضور نداشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.