• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

جنجال دختر روس برای سردار آزمون / ماجرای دخترسردار آزمون چیست؟

  • کد خبر : 38931
  • 01 نوامبر 2021 - 10:45
جنجال دختر روس برای سردار آزمون / ماجرای دختر سردار آزمون چیست؟

با انتشار خبری در یک سایت روسی مبنی بر اینکه سردار آزمون باید تا ۴۰ روز دیگر باید به دادگاه برود شرایط برای سردار آزمون پیچیده شده است. یک دخترروس مدعی است در ماه می دخترسردار آزمون را به دنیا آورده است .

سایت «طرفداری» به نقل از منبع روسی بدون اینکه آن را تایید کند به جزئیات بیشتری در این زمینه پرداخته و گزارش جنجالی سایت روسی را منتشر کرده است.

طی این گزارش اسپورت اکسپرس نوشته است : یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می‌خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزندش می باشد.

ماجرای دخترسردار آزمون چیست؟

این سایت روسی،ادعا کرده است آلیا دختر روسی در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورده است که مدعی است پدرش بچه سردار آزمون است، اما سردارمهاجم تیم ملی ایران این ادعا را رد کرده است.

مادر بچه هم دادخواستی بر علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا از او نفقه بگیرد. سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی‌پذیرد.

سکوت سردار آزمون

سردار آزمون هم در این ماجرا اظهار نظری نکرده است. مهدی حق تعالی، مدیر برنامه او فقط این مسائل را شایعه خوانده است.

دیمیتریف، وکیل دختر روس در این خصوص گفته: یک ایجنت گفته که همه این حرف‌ها شایعه است. پاسخ من به او این است: شایعه وقتی است که مکالماتی از سوی یک طرف تایید نشده باشد، اما این قضیه در دادگاه جریان دارد. این چه شایعه‌ای است؟ این مسئله شایعه نیست.

مادر بچه می‌خواهد رکورد دریافت نفقه را بشکند

جلسه دادگاه  درپریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۱ (حدود ۴۰ روز دیگر) برگزار خواهد شد؛ روزی که زنیت در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف چلسی برود و بعید است سردار آزمون در جلسه دادگاه حاضر شود.

در سایت دادگاه، هیچ اطلاعاتی از شاکی و خوانده موجود نیست بلکه فقط تاریخ ثبت و رسیدگی به دعوی موجود است.

دیمیتریف، وکیل این دختر گفته است موکلش که مادر دخترسردار آزمون است در اولین جلسه از دادگاه هویتش را فاش کند. و ترجیح آلیا این است همه چیز پیش از رفتن به دادگاه به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود. ما دوست داریم هر لحظه که ممکن شد به یک توافق مسالمت آمیز برسیم و هدف ما این است.

عجله‌ای برای رفتن به دادگاه نداریم. امیدواریم سردار آزمون حضانت را به رسمیت بشناسد سپس او باید به اندازه کافی هزینه‌های بزرگ شدن بچه را تامین کند و خواسته بعدی ما این است.

سردار آزمون ۱۲ هزار روبل به دختر روس نفقه داده است

سردار آزمون ۱۲ هزار روبل به آلیا نفقه داده و پول نه از طرف شخص او بلکه از طرف اطرافیانش منتقل شده است. و ما مدارک مان را در دادگاه ارائه می‌کنیم.

اگر می‌گویند شایعه، پس چرا اول پول منتقل کرده اید؟ هیچ کس بدون دلیل پول نمی‌دهد. دختر آلیا در می ۲۰۲۱ به دنیا آمد و حتی سردار آزمون نام او را پیشنهاد کرده بود، اما آلیا تصمیم گرفت نام دیگری روی او بگذارد.

ما مکاتباتی گسترده در اختیار داریم و پیام‌های زیادی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی موجود است که این مکاتبات را در دادگاه ارائه می‌کنیم.

احتمالا او به خاطر بازی با چلسی به دادگاه نخواهد آمد. در این صورت ما با وکلای او ارتباط می‌گیریم.

نیامدن او مسئله مهمی نیست. غیبت او بر روند کار تاثیری نمی‌گذارد و فقط کافی است نماینده اش حاضر باشد. امیدواریم بتوانیم توافق کنیم و هنوز فرصت باقی است؛ اگر او و وکلایش در دادگاه حاضر نشوند، قاضی به تنهایی می‌تواند مدارک ما را بررسی کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.