• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
44

شهرعجیبی که تمام مردم باید لخت باشند+ عکس

  • کد خبر : 38311
  • 24 سپتامبر 2021 - 11:33
شهرعجیبی که تمام مردم باید لخت باشند!+ عکس

شهر ساحلی کَپ دَگد در فرانسه شهرعجیبی که تمام مردم باید لخت باشند و به عنوان شهر برهنگان معرفی شده است وتمام ساکنان آن حق پوشیدن  لباس ندارند و باید همه عریان باشند.

شهرعجیبی که تمام مردم باید لخت باشند

شهر ساحلی “کَپ دَگد” فرانسه در مجاورت آبهای مدیترانه قرار دارد و با استفاده از صنعت گردشگری عریان، برای افزایش درآمد تلاش میکند. این شهر ساحلی به “شهر عریان” معروف است و در فصلهای گرم سال ۴۰ هزار گردشگر وارد آن می شوند.

بعد از رونق گرفتن کسب و کار برهنگی در “کَپ دَگد” نام آن به “دهکده طبیعت گرایان” تغییر نام داد. این اولین شهردر  جهان است که در تمام اماکن دولتی آن کارمندان هم کاملا برهنه به سر کار می روند. بانک ها، اداره پست، آرایشگاه و سوپرمارکت ها توسط کارکنانی کاملا برهنه اداره می شوند.

همچنین بخوانید. غارهای لاسکو فرانسه

گردشگران در ورودی این شهرباید همه لباسهای خود را تحویل دهند

گردشگران برای وارد شدن به این شهر کوچک باید ۸ یورو “مالیات برهنگی” بدهند. گردشگران در ورودی این شهرباید همه لباسهای خود را تحویل دهند و در مدت اقامت خود در طول روز اجازه استفاده از هیچ پوششی را ندارند. قوانین محلی به گردشگران اجازه می دهند در طول شب که دمای هوا کاهش می یابد لباسی برای گرم کردن خود به تن کنند.

استقبال از این شهر عریان در میان اروپایی ها بسیار زیاد بوده است و در فصول گرم سال گردشگرانی از همه کشورهای اروپا از آن دیدن می کنند. باوجود اینکه شهر کاملا عریان است؛ قوانینی هم وجود دارد که تخطی از این قوانین به پرداخت ۱۵ هزار یورو جریمه و حتی زندان محکوم می کند.

وجود چنین شهر ساحلی در فرانسه انتقادات زیادی را علیه دولت این کشور به راه انداخته است؛ اما درآمدهای حاصل از آن به اندازه ای وسوسه برانگیز است که هیچ مقام مسئولی به ممنوعیت برهنگی در آن، فکر هم نمی کند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.