• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
22

ماجرای تماس گلشیفته فراهانی با سردار سلیمانی چه بود؟

  • کد خبر : 39796
  • 29 دسامبر 2021 - 10:41
ماجرای تماس گلشیفته فراهانی با سردار سلیمانی چه بود؟

اینستاگرام به خاطر انتشار پستی درباره تماس تلفنی گلشیفته فراهانی با سردار سلیمانی صفحه اینستاگرام محمدرضا زائری را مسدود کرده است.

محمدرضا زائری نوشت : یکی از هنرمندان مشهور در خلال گفتگویی خصوصی، خاطره ای از مرحوم شهید سردار قاسم سلیمانی نقل کرد که نشان دهنده ابعاد ناشناخته ای از شخصیت آن شهید بزرگوار است.

تماس گلشیفته فراهانی با سردار سلیمانی

او گفت که قرار بود ایشان در یکی از برنامه های من شرکت کند. روزی که برنامه در حال برگزاری بود وقتی تیم حفاطت برای آماده سازی زمینه حضور ایشان در محل حاضر می شوند به دلایلی پیشنهاد می کنند که ایشان به این برنامه نیایند، بعداز برنامه گوشی تلفن این هنرمند با شماره مخفی زنگ می خورد و شخصی از آن سوی خط می گوید: سلیمانی هستم.

این شخص می گفت با تعجب پرسیدم:  سلیمانی، کدام سلیمانی؟ گفت: قاسم سلیمانی هستم که قرار بود امروز عصر در برنامه شما باشم، متاسفانه به دلایلی شرایط حضور من نبود. خواستم از شما عذرخواهی کنم. انشالله در اولین فرصت جبران می کنم و همدیگر را خواهیم دید. او می گفت باورم نمی شد.

خانمی اصرار زیادی داشت که سردار سلیمانی را ملاقات کند

خیلی خوشحال شدم و منتظر دیدار ایشان بودم، اما متاسفانه چندی بعد ایشان به شهادت رسید. همچنین دوستی دیگر نقل کرد؛ خانمی از ایرانیان ساکن خارج کشور که برای بازسازی حرمهای مطهر در عراق کمک مالی قابل توجهی کرده بود اصرار زیادی داشت که سردار سلیمانی را فقط برای چند دقیقه ملاقات کند.

مسؤولان امر به خاطر ملاحظات امنیتی و نیز سر و وضع ظاهری آن خانم تردید داشتند که در میان گرفتاری های شدید سردار این موضوع را مطرح کنند. اما وقتی ایشان از درخواست ملاقات مطلع می شوند دستور می دهند در فاصله کوتاه حضور او در ایران وقتی کوتاه تنظیم شود.

زمانی که آن خانم به نزد ایشان می آید و رفتار متواضعانه و محبت آمیز او را می بیند می گوید: حالا که این قدر بزرگواری کردید می شود اجازه بدهید یک درخواست دیگر داشته باشم؟ می خواهم شماره یک نفر را بگیرم تا با شما صحبت کند، فقط قول بدهید ناراحت نشوید و من هم قبل از مکالمه او را معرفی نکنم!

سلام آقای سلیمانی، من گلشیفته فراهانی هستم!

با این که اطرافیان سردار اصرار می کنند که این کار انجام نشود، ایشان قبول می کند و آن خانم شماره را می گیرد و گوشی را به سردار می دهد. ناگهان شخصی از آن سوی خط می گوید: سلام آقای سلیمانی، من گلشیفته فراهانی هستم!

سردار با تعجب به سخن او گوش می دهد و او بسیار اظهار ارادت و احترام به ایشان می کند و شجاعت و صلابت ایشان را می ستاید. وی به سردار می گوید شما یک نفر کسی هستید که من به عنوان یک ایرانی به او افتخار می کنم و با تمام وجود دوستش دارم.

شما دختر ما هستی و فرزند این آب و خاک هستی

سردار هم ضمن تشکر با زبانی محترمانه و مهربانانه او را به توجه به مصالح کشور و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان و صف آرایی دشمن در مقابل ایران و اسلام توصیه می کنند و به او می گویند شما دختر ما هستی و فرزند این آب و خاک هستی، مراقب باش که هرجا هستی مصلحت این کشور و نام ایران را در نظر بگیری. (نقل به مضمون)

برگرفته از اقتصادنیوز

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.