• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
19

ویژگی های جدید اندروید که گوگل در سال ۲۰۲۲ اضافه خواهد کرد

  • کد خبر : 40043
  • 16 ژانویه 2022 - 17:39
ویژگی های جدیدی که گوگل در سال 2022 به اندروید اضافه خواهد کرد

ویژگی های جدید اندروید که گوگل در سال ۲۰۲۲ اضافه خواهد کرد برای CES 2022 به دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌شود، توضیح داده است. این پیشرفت‌ها ارتباط دستگاه Android شما با سایر دستگاه‌ها را آسان‌تر می‌کند و ادغام سیستم‌عامل را با ساعت هوشمند، تلویزیون و حتی ماشین شما بیشتر می‌کند.

ویژگی های جدیدی که گوگل در سال ۲۰۲۲ به اندروید اضافه خواهد کرد

اندروید همیشه در یکپارچه سازی اکوسیستم از آیفون ها عقب مانده است. گوگل می خواهد این موضوع را تغییر دهد و اکوسیستم سیستم عامل اندروید را با یکپارچگی عمیق تری در محصولات و خدمات مختلف خود تقویت کند. برای دستیابی به این هدف، این شرکت چندین ویژگی جدید را در طول سال ۲۰۲۲ برای اندروید عرضه خواهد کرد.

Chromebook

اتصال ایرفون یا هدفون بلوتوث سازگار با تلفن اندرویدی را تنها با یک ضربه آسان می کند. اکنون این مورد به کروم‌بوک‌ها، تلویزیون‌ها و دستگاه‌های هوشمند تعمیم می‌یابد که به طور قابل توجهی روند راه‌اندازی آن‌ها را آسان می‌کند و دردسر ورود به حساب Android خود را در دستگاه جدید برطرف می‌کند.

همچنین می‌توانید هدفون‌های سازگار با Fast Pair را به تلویزیون خود به سرعت متصل کنید. این ویژگی همچنین با همه دستگاه‌های خانگی هوشمند دارای Matter کار می‌کند و راه‌اندازی آن‌ها را آسان می‌کند. علاوه بر این، Fast Pair به رایانه شخصی ویندوزی می آید، بنابراین می توانید تلفن اندرویدی خود را به سرعت به لپ تاپ یا رایانه شخصی خود متصل کنید.

Nearby Share

گوگل همراه با Fast Pair، Nearby Share را به رایانه های شخصی ویندوزی می آورد. این کار همگام‌سازی پیام‌های متنی و اشتراک‌گذاری فایل‌ها را بین تلفن و رایانه آسان‌تر می‌کند اتصال بین تلفن های ویندوز و اندروید همیشه ضعیف بوده است، بنابراین این یک بهبود بسیار مورد نیاز خواهد بود.

ویژگی های جدید اندروید Wear OS

در حال حاضر امکان باز کردن قفل Chromebook با تلفن Android وجود دارد. گوگل اکنون همین ویژگی را به ساعت هوشمند Wear OS شما تعمیم می دهد. اواخر امسال، می‌توانید قفل تلفن Android یا Chromebook خود را با استفاده از ساعت هوشمند Wear OS باز کنید. وقتی نزدیک آن باشید و ساعت خود را به دست داشته باشید، قفل دستگاه به‌طور خودکار باز می‌شود.

بهبود یکپارچه سازی هاب تلفن

تلفن‌های اندرویدی به خوبی با Phone Hub در کروم‌بوک‌ها ادغام می‌شوند. Google در حال تشدید این یکپارچه‌سازی است که دسترسی به همه برنامه‌های چت خود را در Chromebook حتی زمانی که تلفن Android خود را همراه ندارید ممکن می‌سازد.

Phone Hub همچنین به Camera Roll ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید تنها با یک کلیک به عکس‌ها و ویدیوهای اخیر خود دسترسی داشته باشید.

بهبود کلید دیجیتال خودرو

اواخر سال گذشته، گوگل امکان استفاده از گوشی هوشمند گوگل پیکسل یا سامسونگ گلکسی شما را به عنوان کلید دیجیتالی برای وسایل نقلیه منتخب BMW فراهم کرد. در اواخر سال جاری، گوگل این ویژگی را به گوشی‌ها و برندهای خودروهای بیشتری با فناوری Ultra-Wideband گسترش خواهد داد.

این فناوری به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی به سمت ماشین خود بروند و قفل آن را بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب خود باز کنند. همچنین در صورت نیاز به قرض گرفتن خودروی شما، امکان به اشتراک گذاری کلیدهای دیجیتال خودرو با دوستان یا خانواده وجود خواهد داشت.

تعویض خودکار دستگاه برای هدفون از ویژگی های جدید اندروید

همانند AirPods، گوگل در حال کار بر روی تعویض خودکار دستگاه و پشتیبانی صوتی فضایی برای اندروید و هدفون‌های سازگار است. این به هدفون شما امکان می دهد بسته به دستگاهی که استفاده می کنید، به طور خودکار بین تلفن، رایانه و Chromebook شما جابه جا شود.

پشتیبانی صوتی فضایی نیز در حال کار است که خروجی صدا را بر اساس حرکت سر شما تطبیق می دهد. انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در چند ماه آینده عرضه شوند.

پشتیبانی از Chromecast برای بلندگوهای Bose

گوگل در حال گسترش پشتیبانی از Chromecast به برندهای بیشتری است و این ویژگی در اواخر امسال برای همه بلندگوها و نوارهای صوتی هوشمند Bose ارائه می شود. به لطف این کار، می‌توانید به‌طور یکپارچه محتوا را از تلفن Android خود به بلندگوی Bose خود ارسال کنید.

اطلاعات بیشتری در مورد وسیله نقلیه خود دریافت کنید

ادغام Google Assistant با Android Automotive با این ویژگی از راه دور، می‌توانید از دستیار صوتی بخواهید قفل ماشین شما را قفل/باز کند، آن را گرم یا خنک کند یا درصد باتری باقیمانده را بیابد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.