• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
14

مادر سنگدل دختر ۳ ساله اش را به قفس خرس وحشی پرت کرد

  • کد خبر : 40322
  • 02 فوریه 2022 - 0:24

مادر سنگدل دختر ۳ ساله اش را به درون قفس خرس وحشی پرت کرد و خونسردانه به تماشا نشست و خرس هم با سرعت به سمت دختر بچه می دود تا او را بگیرد . این دختر به دلیل ضربه به سر و بریدگی ناشی از سقوط در بیمارستان تحت درمان است.

مادر سنگدل دختر ۳ ساله اش را به قفس خرس وحشی پرت کرد

این مادر سنگدل که فرزندش را در باغ وحش ازبکستان درون قفس خرس انداخته بود بازداشت شد. و ‌کارکنان باغ وحش ازبکستان موفق شدند تا دختر ۳ ساله ای را که درون قفس خرس ها سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات دهند.

در فیلمی که توسط دوربین های مداربسته باغ وحش گرفته شده دیده می شود که مادر دختر بچه دریک لحظه فرزندش را درون قفس خرس سیاه می اندازد و خود خونسرد نظاره گر ماجراست. در همین زمان خرس نیز با سرعت به سمت دختر بچه می دود تا او را بگیرد .

این مطلب را از دست ندهید. مومو چالش جهانی مرگبار در کمین کودکان

لحظه شوکه کننده پرت کردن دختر ۳ ساله در قفس خرس

به گفته شاهدان، خرس  که نامش زوزو است بلافاصله به دختر بچه نزدیک شده و او را بو می کند ، و شش نفر از کارکنان باغ وحش وارد قسمت خارجی قفس می شوند و یکی دختر را در آغوش گرفته و نجات می دهد.

و مادرسنگدل ، که در حال تماشا بوده، بازداشت شده و با یک پرونده جنایی به اقدام به قتل روبرو شد. او در صورت مجرم شناخته شدن باید ۱۵ سال به زندان برود.

این دختر به دلیل ضربه به سر و بریدگی ناشی از سقوط در بیمارستان تحت درمان است.

سخنگوی باغ وحش گفته است: «زن جوانی دختر بچه‌ای را در محوطه یک خرس قهوه‌ای در مقابل چشم همه بازدیدکنندگان درون قفس خرس انداخت.کاملاً مشخص نبود که انگیزه او چیست.بازدیدکنندگان و کارکنان باغ وحش در تلاش بودند تا او را متوقف کنند اما موفق نشدند.»

ما حتی از این می ترسیدیم که خرس به کودک به عنوان طعمه خود واکنش نشان دهد.

زوزو، نام خرس قهوه ای نر قفقازی است که خوشبختانه به دختر بچه آسیبی نرسانده است. در پی این حادثه در باغ وحش تاشکند، دختر جوان دچار ضربه مغزی، بریدگی سر و کبودی شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.