• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
20

برزیل پیام رسان تلگرام را فیلتر کرد

  • کد خبر : 40980
  • 19 مارس 2022 - 13:49
برزیل پیام رسان تلگرام را فیلتر کرد

قاضی دادگاه عالی برزیل پیام رسان تلگرام را فیلتر کرد. او روز جمعه حکمی مبنی بر مسدود کردن اپلیکیشن پیام رسان محبوب تلگرام در برزیل را داد و یکی از کانال های ارتباطی مورد علاقه رئیس جمهور افراطی ژایر بولسونارو را ممنوع کرد.

قاضی دادگاه برزیل اپلیکیشن پیام رسان تلگرام را فیلتر کرد

قاضی الکساندر د مورائس با استناد به عدم پیروی تلگرام از دستورات مقامات برزیلی و حذف پیام‌هایی که حاوی اطلاعات نادرست است، است پیام رسان تلگرام را مسدود کرد.

مورائس نوشت: “بی احترامی تلگرام به قوانین برزیل و عدم رعایت مکرر تصمیمات دادگاه… کاملاً با حاکمیت قانون ناسازگار است.”او گفت که این شرکت بارها از اجرای احکام و درخواست های پلیس، دادگاه عالی انتخابات و دیوان عالی خودداری کرده است.

او گفت : اتهامات علیه دولت بولسونارو در استفاده از کانال های ارتباطی رسمی برای انتشار اطلاعات نادرست است.

بولسونارو در توییتر واکنش نشان داد و پیوندی را برای عضویت در کانال خود در تلگرام – که هنوز بعد از ظهر جمعه در برزیل فعال بود، منتشر کرد.

همچنین بخوانید. نحوه حذف اکانت تلگرام

دلیل فیلتر تلگرام در برزیل

دوروف در کانال خود توضیح داد: «به نظر می‌رسد ما با ایمیل‌هایی که بین آدرس‌های شرکت telegram.org و دادگاه عالی برزیل ارسال شده مشکل داشته‌ایم. در نتیجه این برقراری نادرست ارتباط، دادگاه حکم فیلتر شدن تلگرام به دلیل عدم پاسخگویی را ارائه کرده است.»

قبلا از دادگاه برزیل درخواست کرده که ایمیل‌های خود را به آدرس اختصاصی آن‌ها ارسال کنند اما ظاهرا دادگاه این کار را انجام نداده است. این شرکت حالا ایمیل‌های مذکور را پیدا کرده و در تلاش است تا وضعیت درخواست شده توسط دادگاه برزیل را برقرار کند.

پیام رسان تلگرام

تلگرام مستقر در دبی که توسط کارآفرین روسی الاصل فناوری پاول دوروف در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، در برزیل بسیار موفق است، و در ۵۳ درصد از کل تلفن های همراه دانلود شده است.

این شرکت عمداً کلیدهای رمزگذاری و داده‌های چت خود را روی سرورهای متفاوت در سراسر جهان پخش می‌کند تا دولت‌ها نتوانند “به حریم خصوصی و آزادی بیان افراد نفوذ کنند.”

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.