• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

اولین واکنش همسر رضا رویگری درباره رها کردن وی در آسایشگاه سالمندان کهریزک !

  • کد خبر : 41406
  • 26 آوریل 2022 - 12:38
اولین واکنش همسر رضا رویگری درباره رها کردن وی در آسایشگاه سالمندان کهریزک !

همسر وی درباره رها کردن رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک گفته است :نابه تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگه داری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

وضعیت اسفناک رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک

دیروز خبرهایی از رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون منتشر شد که او در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد،او که از تلفن همراه یکی ار حاضران در آسایشاه صحبت می کرد گفته است امیدوار به کمک مردم عزیزم هستم.. همسرم به مدت یک هفته است که مرا در آسایشگاه به حال خود رها کرده، او همچنین گفته است که هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

او گفت :تلفن همراهم را گرفته‌اند و نمی‌توانم با کسی صحبت کنم. شما به مردم بگویید من را حلال کنند.

از نظر جسمی حال خوبی دارم، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده‌ام گویی در زندان‌ام و روحیه‌ام را از دست داده‌ام.

این مطلب را از دست ندهید. رونمایی ترلان پروانه از همسرش + عکس

اولین واکنش همسر رضا رویگری درباره رها کردن وی در آسایشگاه سالمندان کهریزک !

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی درباره رضا رویگری که در کهریزک نگه داری میشود گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مأمور کرد از نزدیک و حضوری در جریان روند نگهداری و درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرد

از روز گذشته که از مشکل آقای رویگری اطلاع پیدا کردیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آنها با پزشکان معالج و دست اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم.

به گفته همسرشان و بنابه تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگه داری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

چندین بار هم از سوی سازمان سینمایی و همکاران بنده در موزه سینما برای حمایت از این هنرمند عزیز اقداماتی صورت گرفته و عیادت از ایشان از اولین برنامه‌های دیداری بنده در مدت حضورم در سازمان سینمایی بوده است.

با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صدا و سیما در حال انجام است مشکلات این هنرمند بزودی مرتفع می‌شود.

بیوگرافی رضا رویگری

رضا رویگری (زادۀ ۶ دی ۱۳۲۵ شمیران تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او دیپلمه و دانش آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است که در ۲۳ سالگی اولین بار با تئاتر بروی صحنه رفت و با خواندن مشهور شددر سال ۱۳۴۸ وقتی ۲۳ ساله بود از طریق معرفی یک دوستی به خانم خجسته کیا (کارگردان) که دنبال بازیگر خوش صدا می گشتند اولین بار وارد تئاتر شد.

بعد از چند سال بازی در تئاتر و همکاری با ساموئل خاچیکیان در سال ۱۳۵۲ با سریال «چنگک» جلوی دوربین رفت و تا انقلاب کنار تئاتر در یک سریال دیگر بنام «لحظه» بازی کرد.

روزهای منتهی به انقلاب و زمانی که هنوز شاه و ساواک سرجایش بود آیه های قرآن را بصورت سرود خواند که چندباری از گلدسته های دانشگاه تهران هم پخش شد.

پس از پیروزی انقلاب این سرود با نام ا(الله الله) بروی آنتن رادیو و تلویزیون رفت.

بعد انقلاب از سال ۱۳۶۱ وقتی ۳۶ ساله بود با سریال «محله برو بیا» به بازیگری برگشت و در سال ۱۳۶۳ هم اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم «»عقاب ها» بدست آورد.

ازدواج و فرزندان

 رضا رویگری اولین بار با خانم فرشته میر هاشمی که فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود ازدواج کرد.

حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال ۱۳۵۳ بود اما این رابطه بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد.

رضا رویگری برای بار دوم در سال ۱۳۹۲ وقتی ۶۷ ساله بود با دختری بنام تارا کریمی ۲۴ ساله ازدواج کرد که اختلاف سنی آنها چیزی حدود ۴۳ سال بود.تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

۹ ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه ۱۳۹۲ بود که آقای رضا رویگری زمان شستن دست و صورت ، ناگهان دچار سر گیچه شد و به زمین افتاد.

در نهایت در بیمارستان مشخص شد سکته مغزی کرده است که ایشان بعد از ایین اتفاق ناگوار ویلچر نشین شدند.

در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ مریم ناظران عکسی ناراحت کننده از رضا رویگری منتشر کرد که نشان می داد این بازیگر پیشکسوت در وضعیت خوبی به سر نمی برد.پاهای خونی و تمیز نشده آقای بازیگر و لباس نامناسب او به شدت مردم را متاثر کرد.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ رضا رویگری ویدیویی را به دست خبرنگاران رساند که در آن اعلام میکند توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده است.

او در ویدیو بیان کرد حال جسمی خوبی دارد ولی سیمکارت خط اصلی اش توسط همسرش تعویض شده است . او از همه طرفداران اش که می توانند او را از این وضعیت رها کنند ، درخواست کمک کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.