• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

قاتل بهار کوچولو مادر سنگدلش بود نه پدرش

  • کد خبر : 41741
  • 21 می 2022 - 10:39
قاتل بهار کوچولو مادر سنگدلش بود نه پدرش

پنجشنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱، زن جوانی ادعا کرد وقتی زباله‌های خانه را بیرون برد. ناگهان چشمانش به دخترش افتاد که آنجا رها شده بود و به سختی نفس می‌کشید. او را به درمانگاه محله در شهرستان پردیس رساند اما صبح روز بعد فوت شد.زن ادعا می کرد قاتل همسر سابقش است اما قاتل بهار کوچولو مادر سنگدلش بود نه پدرش !

قتل بهار کوچولو پس از آزار

با اعلام مرگ مشکوک او به بازپرس جنایی تهران ماموران در محل حاضر شدند. آثار کبودی و سوختگی روی بدن او وجود داشت که حکایت از کودک آزاری داشت.

مادر دختر در تحقیقات گفت: من با شوهرم اختلاف داشته و جدا از هم بودیم. من با دخترم زندگی می‌کردم. شوهرم ساکن پاکدشت بود، گاهی می‌آمد و دخترمان را با خودش می‌برد. سه شب قبل سراغ من آمد و دخترمان را با خود برد و پنجشنبه شب او را نیمه جان مقابل در خانه رها کرد.

همسر سابقم با مردی ارتباط دارد

با ادعای مادر بچه ، پدر کودک بازداشت شد و در تحقیقات گفت: ادعای همسر سابقم را قبول ندارم. بچه نزد مادرش بود و به خانه من نیامده بود. همسر سابقم با مردی ارتباط دارد و آن مرد تهدید کرده بود بچه را تحویل بهزیستی یا من بدهد. همسرم و این مرد، مرتکب قتل شدند.

مرد جوان که از مرگ دختر پنج ساله‌اش شوکه شده بود، گفت: «مدتی است همسرم با من اختلاف دارد و همراه دخترم زندگی می‌کرد. البته او برای زندگی به یکی از شهر‌های شمالی رفته بود، اما به پردیس بازگشت و در آنجا خانه اجاره کرد. او با پسر جوانی به نام بهمن ارتباط دارد و قرار است، از من جدا شود و با او ازدواج کند. بهمن چند باری مرا تهدید کرد دخترم را پیش خودم ببرم، وگرنه بلایی سر او می‌آورد یا به مرکز نگهداری اطفال بی‌سرپرست اداره بهزیستی تحویل می‌دهد، اما من به خاطر دخترم می‌خواستم همراه همسرم زندگی کنم و به تهدید‌های او توجهی نکردم، اما الان اطمینان دارم او و همسرم قاتل دخترم هستند، چون من در این مدت دخترم را ندیده بودم و او دروغ می‌گوید که بهار شب حادثه پیش من بوده است.»

تحقیقات پلیس

پس از این مأموران تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند و دریافتند زن جوان که مدعی است هیچ ارتباطی با بهمن ندارد، دروغ می‌گوید و مدتی است بهمن به خانه او رفت و آمد دارد. از سوی دیگر مأموران هیچ مدرکی پیدا نکردند که ثابت کند دختر فوت شده شب حادثه یا سه شب قبل از آن در اختیار پدرش بوده است. همچنین مأموران پلیس وقتی با تناقض‌گویی‌های زن جوان مواجه شدند برای تحقیق به سراغ بهمن رفتند، اما متوجه شدند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

قاتل  بهار کوچولو مادر سنگدلش بود نه پدرش

مأموران پلیس مادر بهار را بازداشت کردند و بهمن را تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه چند روز قبل متهم فراری را در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت کردند.

آنها در بازجویی‌های اولیه جرم خود را انکار کردند، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شدند، ادعا کردند به صورت اتفاقی دختر خردسال را به قتل رسانده‌اند. مادر بهار گفت: «مدتی بود تصمیم داشتم از شوهرم جدا شوم و با بهمن ازدواج کنم. و در شهر پردیس اجاره کردم دخترم خردسال بود و باید کسی از او مراقبت می‌کرد. من و بهمن از شوهرم خواسته بودیم، بهار را به خانه خودش ببرد اما او توجهی نکرد و دخترش را با خودش نبرد.» بهار بهانه گیر بود و مارا اذیت می‌کرد و ما هم چند باری او را دعوا کرده و کتک زده بودیم.

ما می‌خواستیم مجبورش کنیم به خانه پدرش برود ، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه شب حادثه دوباره او بهانه گرفت و من و بهمن هم او را کتک زدیم.

او جواب ما را داد و ما هم او را هل دادیم که سرش به دیوار خورد و بی‌هوش شد. خیلی ترسیدیم او را به درمانگاهی در پردیس بردیم، اما پزشک درمانگاه دخترم را برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل کرد و ساعتی بعد هم بهار فوت کرد. پس از این حادثه با بهمن مشورت کردم و به این نتیجه رسیدیم قتل دخترم را به گردن پدرش بیندازیم تا از مجازات رهایی یابیم، اما آخرش دستمان رو شد.»

بهمن هم در بازجویی‌ها حرف‌های مادر دختر فوت شده را تأیید کرد و گفت: «بهار را دو نفری هل دادیم و او را به قتل رساندیم».

بازپرس جنایی به پزشکی قانونی دستور داد با انجام آزمایش‌های لازم، علت اصلی مرگ بهار را اعلام کند تا مشخص شود ضربه کدام یک از متهمان کشنده بوده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.