• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

تیراندازی پسر ۱۸ ساله در مدرسه ای در تگزاس، ۱۹ دانش آموز و ۲ بزرگسال را به قتل رساند

  • کد خبر : 41831
  • 25 می 2022 - 12:37
تیراندازی پسر 18 ساله در مدرسه ای در تگزاس، 19 دانش آموز و 2 بزرگسال را به قتل رساند

تیراندازی پسر ۱۸ ساله روز سه‌شنبه در مدرسه ابتدایی تگزاس اتفاق افتاد او در حالی که از کلاسی به کلاس دیگر می‌رفت ۱۹ دانش آموز را به قتل رساند. کشته شدگان شامل دو بزرگسال نیز می شود. که یکی از این دو معلم بود.

تیراندازی پسر ۱۸ ساله در مدرسه ای در تگزاس

حمله به مدرسه ابتدایی راب ، مرگبارترین تیراندازی در مدرسه ای در ایالات متحده از زمان کشته شدن ۲۰ کودک و شش بزرگسال در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون، کانکتیکات، توسط مرد مسلح در دسامبر ۲۰۱۲ بود.

بسیاری از مجروحان سریعاً به بیمارستان منتقل شدند، هنوز انگیزه این فاجعه مشخص نیست، مهاجم سالوادور راموس، ساکن غرب سن آنتونیو است.

این حمله زمانی رخ داد که مدرسه ابتدایی راب آخرین روزهای سال تحصیلی را می گذراند .این مدرسه نزدیک به ۶۰۰ دانش آموز در کلاس دوم، سوم و چهارم دارد.

طبق گفته یک مقام انتظامی ، یکی از ماموران مرزبانی که در همان حوالی کار می کرد، هنگام شروع تیراندازی، بدون اینکه منتظر آمدن پلیس بماند به داخل مدرسه هجوم برد و به پسر مسلح شلیک کرد و او را کشت .

این منبع انتظامی گفت که مامور مجروح شده بود اما توانست از مدرسه خارج شود.

هنوز مشخص نیست که چند نفر زخمی شده اند، اما رئیس پلیس شهر اووالده ، گفت که “چندین نفر مجروح شده اند.” پیش از این، بیمارستان اووالده گفت که ۱۳ کودک به آنجا منتقل شده اند. یکی دیگر از بیمارستان ها گزارش داد که وضعیت یک زن ۶۶ ساله وخیم است.

اووالده شهری در ایالت تگزاس است که محل زندگی حدود ۱۶۰۰۰ نفر است ،و  حدود (۱۲۰ کیلومتر) از مرز با مکزیک فاصله دارد.

پسر مهاجم قبل از رفتن به مدرسه، به مادربزرگش شلیک کرد

گفته می شود که پسر مهاجم قبل از رفتن به مدرسه، به مادربزرگش با دو تفنگ که در روز تولدش خریده بود، شلیک کرد. “این اولین کاری بود که او در تولد ۱۸ سالگی خود انجام داد.” مقامات بعداً گفتند که مادربزرگ  اوزنده مانده است و تحت درمان است و وضعیت او مشخص نیست.

مهاجم عکسهای اسلحه ها را در اینستاگرام منتشر کرده بود

بازرسان بر این باورند که راموس عکس‌هایی از دو اسلحه‌ای که در تیراندازی استفاده کرده بود را در اینستاگرام منتشر کرده است و در حال بررسی هستند که آیا او در ساعاتی قبل از حمله، اظهاراتی را به صورت آنلاین در ارتباط با حمله انجام داده است یا خیر.

در سال ۲۰۱۸، یک مرد مسلح به ۱۰ نفر در دبیرستان سانتافه در منطقه هیوستون تیراندازی کرد. یک سال قبل از آن، یک مرد مسلح در کلیسایی در تگزاس بیش از ۲۲ نفر را در حین مراسم یکشنبه در شهر کوچک ساترلند اسپرینگز کشت. در سال ۲۰۱۹، مرد مسلح دیگری در والمارت در ال پاسو در یک حمله نژادپرستانه که اسپانیایی‌ها را هدف قرار داد و ۲۳ نفر را کشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.