• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

واتساپ‌ به زودی به شما امکان می‌دهد نشانگر «آنلاین» خود را پنهان کنید

  • کد خبر : 42388
  • 06 جولای 2022 - 17:20
واتساپ‌ به زودی به شما امکان می‌دهد نشانگر «آنلاین» خود را پنهان کنید

واتساپ‌ به زودی به شما امکان می‌دهد نشانگر «آنلاین» خود را پنهان کنید و نشانگر «آنلاین» را که زیر نام شما در تلفن های دیگران ظاهر می شود، پنهان کنید.

واتساپ‌ به زودی به شما امکان می‌دهد نشانگر «آنلاین» خود را پنهان کنید

واتساپ‌ در طول سال‌ها تعدادی تغییرات و ویژگی‌های حریم خصوصی را معرفی کرده است. از قابلیت غیرفعال کردن رسیدهای خوانده شده یا تیک آبی تا حتی مخفی کردن عکس نمایه خود از برخی یا همه مخاطبین. با این حال، یکی از جنبه های واتساپ‌ برای مدت طولانی تغییر نکرده است و آن نشانگر «آنلاین» است که هر بار که برنامه را باز می کنید و از آن استفاده می کنید، زیر نام/شماره شما در دستگاه های دیگران ظاهر می شود.

اکنون، به نظر می‌رسد که واتساپ‌ بالاخره روی این موضوع کار می‌کند و ممکن است در آینده تغییری در برنامه ایجاد کند که به شما امکان می‌دهد نشانگر وضعیت «آنلاین» را به طور کامل خاموش کنید

این پلتفرم در حال کار بر روی ویژگی است که به کاربران واتساپ‌ اجازه می‌دهد کنترل کنند چه کسی می‌تواند وضعیت آنلاین خود را ببیند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، واتساپ‌ به شما امکان می دهد بین دو تنظیم برای نشانگر «آنلاین» خود انتخاب کنید. می‌توانید آن را روی «همه» تنظیم کنید که به همه اجازه می‌دهد وقتی آنلاین هستید شما را ببینند (مگر اینکه مسدود شده باشند) و گزینه «same as last seen » وجود دارد که نشانگر «آنلاین» شما را نشان می‌دهد. فقط کسانی که می خواهید نشانگر آخرین بازدید شما را ببینند.

بسته به نحوه تنظیم «آخرین بازدید»، وضعیت «آنلاین» شما نیز برای افراد بیشتر یا کمتری در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال، اگر وضعیت «آخرین حضور» خود را روی «هیچ‌کس» و «آنلاین» را روی «همانند آخرین حضور» تنظیم کنید، هیچ‌کس نمی‌تواند هر دو نشانگر «آخرین حضور» و «آنلاین» شما را ببیند.

این ویژگی در نهایت به کاربران اندروید و دسکتاپ نیز خواهد رسید. توجه داشته باشید که این ویژگی در حال توسعه است، بنابراین نمی توان گفت چقدر طول می کشد. این پیاده‌سازی ابتدا به کاربران بتا ارائه می‌شود و کاربران پایدار باید پس از رفع هر گونه اشکال، به‌روزرسانی را دریافت کنند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.