• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
12

تغییر چهره لعیا زنگنه در۶۰ سالگی / از دیدن عکسهای او شوکه می شوید ! + عکس ها

  • کد خبر : 42670
  • 26 جولای 2022 - 10:33

تغییر چهره لعیا زنگنه در ۶۰ سالگی بسیار عجیب است و از دیدن عکسهای او شوکه می شوید مقایسه چهره او در ۳۰ سالگی و ۶۰ سالگی نشان می دهد که این خانم بازیگر نه تنها پیر نشده بلکه جوانتر شده است!

تغییر چهره لعیا زنگنه در ۶۰ سالگی

لعیا زنگنه با سریال در پناه تو شناخته و محبوب شد او بشدت عشق فوتبال دارد و طرفدار تیم ملی آرژانتین است.عکسهای او بسیار شوکه کننده هستند لعیا زنگنه علاوه بر چهره زیبایش در ۶۰ سالگی گذر زمان را بر خود نگرفته اند و او همچنان جوان و زیبا است .

بیوگرافی لعیا زنگنه

 لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.پدرش مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و نام مادرش مهدیه موسوی است که اصالت لر بختیاری منطقه اقلید فارس را دارند.

او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر می باشد ، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده است.

از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد.و در سال ۱۳۷۵ با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته ی عباس رافعی وارد عرصه ی سینما شد.وی در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا ، یادگار ، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در کنج تنهایی بازی کرد. نخستین کار حرفه ای اش در تئاتر ، بازی در نمایش یادگار سال های شن علی رفیعی ، ۱۳۷۱بود.

در سال ۱۳۷۴ سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده از شبکه دو پخش شد ، سریالی که بسیار پر بیننده شد و بازیگرانی چون لعیا زنگنه ، پارسا پیروز فر ، رامین پرچمی و مرحوم حسن جوهرچی را به شهرت رساند.

او مدتی ایران نبود و تعداد فیلم های سینمایی اش محدود است.خودش می گوید گزیده کار کردم برای پذیرفتن هر نقش ابتدا باید گروه را دوست داشته باشم ، حتی اگر کار هم ضعیف باشد چنانچه ارتباط مناسبی با گروه برقرار کنم حاضرم در فیلم حضور یابم.

یکی از بازی های دیده شده از لعیا زنگنه مدارصفر درجه است که از ۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ از شبکه یک به روی آنتن رفت. لعیا زنگنه در این سریال نقش زینت الملوک جهانبانی را بازی کرده است.

او در ماه رمضان ۱۳۹۲ در سریال پر طرفدار مادرانه ایفای نقش کرد. فیلم خصوصی یا زندگی خصوصی فیلمی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش ، نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی ساخته سال ۱۳۹۰ است. که لعیا زنگنه در آن ایفای نقش کرده است.

همسر لعیا زنگنه

لعیا زنگنه بشدت محافظه کار است و کمتر مصاحبه می کند ، اما او ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام سارا می باشد که حاضر نیست عکس او منتشر شود.

و هیچ اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ازدواج و همسر و دخترش منتشر نشده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.