• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

حمله با چاقو به یک روحانی در کرج / صحبتهای روحانی مجروح بعد از ضرب و جرح

  • کد خبر : 42735
  • 30 جولای 2022 - 0:31
حمله با چاقو به یک روحانی در کرج / صحبتهای روحانی مجروح بعد از ضرب و جرح

شب گذشته یک روحانی در کرج با ضرب چاقو یک جوان مجروح شده بود در فیلمی که از خود منتشر کرد اعلام کرد که نمی خواهد مادرش فعلا موضوع را بفهمد. رئیس کل دادگستری البرز به این حادثه واکنش نشان داد.

حمله با چاقو به یک روحانی در کرج

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در باره حمله با چاقو به یک روحانی در آستان امام زاده محمد (ع) کرج گفت : شب گذشته حدود ساعت ۱۹:۳۰، روحانی و سخنران امامزاده محمد (ع) کرج در این امامزاده در حال سخنرانی بود که فردی با چاقو به وی حمله و مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

در همین حین حاضران در جمع به دنبال ضارب رفته و وی را دستگیر و به پلیس تحویل می‌دهند.

در زمان دستگیری ضارب توسط مردم، وی دچار جراحاتی شد که پس از ورود پلیس به صحنه به درمانگاه منتقل شده و تحت نظر قرار گرفت.

فرد مضروب نیز با آمبولانس به اورژانس بیمارستان منتقل شده و هم اکنون شرایط مساعدی دارد اما به دلیل ضربه وارد نیاز به جراحی دارد و پزشکان در حال طی کردن مراحل درمانی وی هستند.

در خصوص فرد ضارب ادعای اختلالات روانی مطرح است

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه فرد ضارب در صحنه حادثه توسط مردم دستگیر و هم اکنون در بازداشت است از صدور دستور قضایی برای رسیدگی فوری به این پرونده خبر داد و متذکر شد: در خصوص فرد ضارب ادعای اختلالات روانی مطرح است ولی با توجه به اینکه نیاز به تحقیقات بیشتر از جمله معاینه روانپزشکی و اخذ نظریه پزشکی قانونی در خصوص وی وجود دارد پس از بررسی این موضوع توسط متخصصان، نتیجه اعلام خواهد شد.

مادرم موضوع را نفهمد

سید مجتبی حسینی طلبه جوان در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج در حال سخنرانی بود که مورد سوءقصد قرار گرفت و با ضربه چاقو مجروح شد. و پس از سوء قصد روی تخت بیمارستان فیلمی منتشر کرده است که در این فیلم می گوید مراقب باشید مادرم نفهمد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.