• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

اولین صحبتهای مادر ارشا اقدسی یک سال پس از مرگ پسرش

  • کد خبر : 42817
  • 04 آگوست 2022 - 10:16
صحبتهای مادر ارشا اقدسی از مرگ پسرش / لبنانی ها کوتاهی کردند! + عکس

ارشا اقدسی بدلکار که در حال انجام کار در لبنان بود دچار سانحه شد و درگذشت و مادر او پس از یکسال از درگذشت وی گفته است همچنان به دنبال تشخیص علت فوت او می باشد .

صحبتهای مادر ارشا اقدسی از مرگ پسرش

فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی که مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته است گفت: «یک سال گذشته و ما در این مدت هیچ خواسته و توقعی برای انجام کاری به نام ارشا نداشتیم و نداریم، هرچند دوستانش کار‌هایی انجام داده‌اند، ولی برای من شخصا فقط دو مسئله مهم است. اول اینکه من هنوز، هنوز و هنوز منتظرم بدانم به چه علتی ارشا از میان ما رفته؟ آیا کسی کوتاهی کرده؟ اگر کوتاهی در میان باشد باید حتما پاسخگو باشند و حتما می‌خواهم که این موضوع برایم روشن شود بلکه دل من هم کمی آرام شود.

دوم اینکه گروهی که سر صحنه‌ فیلمبرداری در لبنان بودند، براساس فیلم‌هایی که ضبط شده گفتند که ارشا رکورد بی‌نظیری در آنجا زده و آن‌ها قول ثبت این رکورد را در گینس داده‌اند. همچنین قول ساخت یک فیلمی از بیوگرافی و کار‌های ارشا دادند که برای انجام هر دو این کار‌ها در انتظارم.»

۶ مرداد ۱۴۰۰ ارشا اقدسی، بدلکارجوان و مطرح سینما، وقتی در لبنان حضور داشت موقع فیلمبرداری سکانسی که باید ماشینی را چپ می‌کرد، دچار حادثه‌ شد او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند و قرار بود یک عمل جراحی حیاتی داشته باشد که به دلیل وخامت حالش به صلاحدید پزشک ابتدا با دارو به خواب مصنوعی رفت تا در صورت افزایش ضریب هوشیاری جراحی انجام شود.

در آن زمان پرونده پزشکی او برای پزشکانی در تهران ارسال شد تا در صورت فراهم شدن شرایط عمل، یک تیم پزشکی از ایران راهی لبنان شود، ولی حدود یک هفته بعد، در ۱۳ مرداد خبر رسمی درگذشت این بدلکار باسابقه اعلام شد. از همان موقع و پس از یک سال مادر او همچنان در انتظار است که علت واقعی این حادثه مشخص شود تا شاید کمی دلش آرام بگیرد.

ارشا اقدسی چگونه با چپ کردن ماشین درگذشت؟

بعد از این حادثه اعضای گروه «بدلکاران ۱۳» که ارشا آن را پایه‌گذاری کرده بود، و دیگر همکاران بدلکارش و فیلمسازانی که تجربه‌ی همکاری با او را در پروژه‌های مختلف داشتند متحیر بودند که چطور امکان دارد یک بدلکار حرفه ای مانند ارشا با  چپ کردن ماشین که یکی از تخصص‌هایش بوده جانش را از دست داده است؟

بیوگرافی ارشا اقدسی

ارشا اقدسی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر و بدلکار است او دانشجوی انصرافی رشته تربیت بدنی از ایتالیا می باشد که مسیر زندگی اش با مشورت پیمان ابدی تغییر یافت و با حضور در برنامه خندوانه به اوج شهرت رسید.

او با ۱۸۳ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن موسس گروه بدلکاران ۱۳ می باشد.

وقتی با پیمان ابدی آشنا شد از دانشگاه تربیت بدنی ایتالیا ، بورسیه تحصیلی گرفته بوداما بین دوراهی بدلکاری و تحصیل با پیمان مشورت کرد ،و  او تنها گفت: اگر بمانی با من موفق می شوی …

همین یک جمله برای پیدا کردن مسیر آینده اش کافی بود و تصمیم گرفت به جای ادامه تحصیل ، در ایران فعالیتش را ادامه بدهد.

سه سال بعد از مرگ ناگهان پیمان ابدی در یک پروزه بدلکاری ، تبدیل به مرد اول بدلکاری ایران شد.

او  تجربه بدلکاری هنری را با گروه پیمان ابدی در سریال «نشانی» رامبد جوان در سال ۱۳۸۴ بدست آورد سپس سال ۱۳۸۷ بدلکار سریال «روزهای زیبا» بود.

درخشش او سال با فیلم خارجی «شکارچی» در سال ۱۳۸۹ شروع و با فیلم هالیوودی جیمز باند بنام «اسکای فال» در سال ۱۳۹۱ به اوج خود رسید.

اهدای عضو

او بعنوان بدلکار فیلمی در لبنان حضور داشت روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ بعد از چپ کردن ماشین دچار حادثه جدی شد و به کما رفت مادرش قبل از فوت ارشا در مصاحبه ای گفته بود پسرش وصیت کرده اگر دچار مرگ مغزی شد ، اعضای بدنش را اهداء کنند. به این ترتیب پس از تایید مرگ مغزی و فوت ، بعضی از اعضای وی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42817

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.