• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

رابطه مهناز افشار و آرش لباف/ آیا آنها نامزد کرده اند؟ + عکس

  • کد خبر : 42972
  • 20 آگوست 2022 - 11:09
رابطه مهناز افشار و آرش لباف/ آیا آنها نامزد کرده اند؟ + عکس

مهناز افشار و آرش لباف وارد رابطه عاشقانه شده اند و با انتشار فیلم های نامناسب در فضای مجازی هر روز به این گمانه ها دامن می زنند. و ویدیویی به تازگی از مهناز افشار و آرش در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است، که در آن این دو چهره مشهور با حوله در کنار هم نشسته اند.

رابطه مهناز افشار و آرش لباف

ویدئویی به تازگی از  مهناز افشار و آرش لباف در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است، که خوش و بش این دو چهره مشهور در کنار یکدیگر باعث حرف و حدیث‌هایی شد.و کاملا نشان دهنده رابطه ای نزدیک بین آن دو است.

مهناز افشار زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی است. و بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت. او همسر یاسین رامین بوده ویک دختر دارند او پس از طلاقش از ایران رفت.

بیوگرافی آرش لباف

آرش لباف متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران، خواننده است فارغ التحصیل لیسانس رشته راه و ساختمان می باشد که از نواختن پیانو به خوانندگی رسید و حالا یکی از علاقمندان رشته فوتبال، غواصی و شناست

در سال ۱۳۶۶ در ۱۰ سالگی در اوج جنگ ایران و عراق به همراه خانواده به شهر اوپسالای سوئد، نزد دایی و مادربزرگ خود مهاجرت کردند دبیرستان را در سوئد گذراند و تحصیلات دانشگاهی خود را در ترکیبی از رشته راه و ساختمان و معماری به پایان رساند. بعد از تحصیلات، فعالیتش را روی موسیقی متمرکز کرد در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۷ ساله بود اولین آلبوم خود بنام آرش را منتشر کرد اما چندان چنگی به دل نزد او با سومین آلبوم خود بسیار در اروپا و ایران مشهور شد.

ازدواج و فرزندان

آرش لباف در سال ۱۳۸۳ در جریان یک مسابقه تنیش با بهناز انصاری دختر ایران الاصل در سوئد آشنا شد و بعد از ۷ سال نامزدی با یکدیگر ازدواج کردند. بهناز ۵ سال از آرش کوچگتر است، این زوج در سال ۱۳۹۱ صاحب دوقلوهایی بنام دنیا و دارین شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42972

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.