• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
10

۶ دلیل برای اینکه مردم iOS را به اندروید ترجیح می دهند

  • کد خبر : 43050
  • 27 آگوست 2022 - 0:30
6 دلیل برای اینکه مردم iOS را به اندروید ترجیح می دهند

آیفون محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان است و دلیل علاقه بسیاری از مردم به یک چیز برمی‌گردد: iOS. هنگامی که اپل iOS را راه اندازی کرد، تقریباً تجربه تلفن هوشمندی را که امروز می شناسیم و دوست داریم اختراع کرد. iOS پر از ویژگی های باورنکردنی است که در هیچ جای دیگری نخواهید دید. ما درباره شش دلیل اصلی که بسیاری از افراد iOS را به جای اندروید برای تجربه تلفن هوشمند یا تبلت خود انتخاب می کنند، بحث خواهیم کرد.

استفاده از FaceTime در آیفون

هنگامی که FaceTime در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد شما تقریباً در هر کجا می توانستید این کار را انجام دهید. یک سال بعد، اپل اس ام اس با iMessage به هر کاربر آیفون ارسال پیامک نامحدود و کاملا رایگان می‌داد.از آنجایی که iMessage و FaceTime کاملاً مبتنی بر اینترنت هستند و به شبکه تلفن همراه متصل نیستند، می‌توانید تقریباً در هر دستگاه اپل از آنها استفاده کنید. این بدان معناست که می‌توانید با مخاطبین خود، چه از iPhone، iPad یا Mac خود در ارتباط باشید.

همچنین به این معنی است که شما می توانید بدون توجه به جایی که می روید به این خدمات دسترسی داشته باشید. بنابراین، چه در خیابان باشید یا به آن سوی دنیا سفر کنید، همیشه می توانید با افرادی که برایتان مهم هستند در تماس باشید.

بهترین ویژگی های حریم خصوصی

اگر اخیراً برنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌های جدیدی دانلود کرده‌اید، احتمالاً با اعلانی مواجه شده‌اید که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید به برنامه اجازه دهید یا نه اجازه دهید فعالیت شما را ردیابی کند. به این دلیل که در سال ۲۰۲۱، اپل تصمیم جسورانه ای گرفت تا در نهایت به کاربران اجازه دهد از ردیابی بین برنامه ای خودداری کنند. تعهد اپل به حفظ حریم خصوصی کاربران در سراسر iOS منعکس شده است. سافاری یکی از امن ترین مرورگرهای وب است که می توانید در گوشی های هوشمند از آن استفاده کنید. با Safari، می‌توانید ردیابی بین سایتی را متوقف کنید، به این معنی که وب‌سایت‌ها نمی‌توانند فعالیت شما را در اینترنت ردیابی کنند. گزارش حریم خصوصی Safari به شما کمک می کند ردیابی بین سایتی را مدیریت کنید.

اثرات ویژگی های حریم خصوصی iOS 15 موج هایی را در سراسر دنیای فناوری ایجاد کرد. در فوریه ۲۰۲۲، متا، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، زمانی که قیمت سهام آن در یک روز ۲۶ درصد کاهش یافت، رکورد شکست و در مجموع بیش از ۲۵۱ میلیارد دلار ضرر کرد. بخش بزرگی از چرایی این اتفاق به دلیل ویژگی های جدید حریم خصوصی اپل بود.

تمرکز و خلاصه برنامه ریزی شده

برای مدتی، به نظر می‌رسید که تنها دو گزینه برای مدیریت اعلان‌های شما وجود دارد،و در تمام روز با آنها بمباران می‌شوید، یا آن‌ها را به طور کامل خاموش کنید و هشدارهای مهم را از دست بدهید. خوشبختانه، iOS 15 ابزارهای جدید و عالی را برای کمک به مدیریت اعلان‌های شما آورده است.

تنظیم فوکوس به شما امکان می‌دهد زمان و مکان‌هایی را که می‌خواهید اعلان‌ها را بی‌صدا کنید، برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال، می توانید آن را در یک زمان خاص مانند زمان خواب یا برای یک مکان خاص مانند باشگاه یا دفتر تنظیم کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید برنامه‌ها یا مخاطبین خاصی را انتخاب کنید تا بی‌صدا نشوند، و به شما کمک می‌کنند تا در مورد چیزهای مهم به‌روز بمانید، بدون اینکه حواس‌تان را از چیزهایی که نیستند پرت کنید.

Scheduled Summary یکی دیگر از ابزارهای مفید برای صرفه جویی در زمان است که با iOS 15 ارائه شد. با این ویژگی، می توانید یک خلاصه اعلان تنظیم کنید که تمام هشدارهای برنامه های انتخاب شده را با هم گروه بندی کند.

اپ استور

اپ استور اولین بازار بزرگ اپلیکیشن گوشی های هوشمند بود و بسیاری هنوز آن را بهترین می دانند. از آنجایی که اپ استور فقط برای دستگاه‌های iOS ساخته شده است، می‌توانید تقریباً هر برنامه‌ای را دانلود کنید و انتظار داشته باشید که بدون مشکل اجرا شود، حتی اگر آیفون شما چند سال از عمر آن گذشته باشد. آن را با اندروید مقایسه کنید، حتی اگر دستگاه رده بالایی ندارید، برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها برای تلفن شما کار کنند.

اپ استور همچنین زادگاه برخی از بزرگترین شبکه های اجتماعی جهان مانند اینستاگرام بود. کاربران اندروید باید دو سال کامل صبر می کردند تا بتوانند وارد عمل شوند.

استفاده از iOS بسیار آسان است

یکی از بزرگترین نقاط فروش iOS این است که بصری است. از بچه‌ها گرفته تا سالمندان، بسیاری از مردم iOS را دوست دارند، زیرا استفاده از آن بسیار ساده است.

همه برنامه‌های موجود در iOS دقیقاً در صفحه اصلی نمایش داده می‌شوند، بنابراین بدون جستجو در منوهای مخفی، به همه چیز در تلفن خود دسترسی سریع دارید. و همه برنامه های استاندارد اپل مانند Weather و Mail درجه یک هستند و اکثر مردم نیازی به دانلود نسخه های دیگر احساس نمی کنند. شما نمی‌توانید همین را برای اندروید بگویید، جایی که تلفن‌های سازنده‌های مختلف اغلب با مجموعه‌ای از برنامه‌های استوک کاملاً متفاوت با درجات کیفیت متفاوت عرضه می‌شوند.

هر سال یک نسخه جدید iOS

اپل هر سال یک نسخه جدید از iOS را منتشر می کند. این به روز رسانی های iOS فقط ارتقاء امنیتی و اصلاحات بصری نیستند. آنها اغلب ویژگی‌های کاملاً جدیدی مانند پشتیبانی از Face ID در حین استفاده از ماسک اضافه می‌کنند. و یکی از خوبی‌های انتخاب آیفون جدید این است که می‌دانید اپل برای سال‌های آینده از آن پشتیبانی خواهد کرد. به عنوان مثال، آیفون ۶s از سال ۲۰۱۵ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار iOS را تا سال ۲۰۲۱ دریافت کرد. این هفت سال طولانی پشتیبانی نرم‌افزاری است.

با وجود اینکه اندروید سالانه یک نسخه جدید را نیز منتشر می‌کند، اکثر سازندگان تنها برای چند نسخه ارتقاء نسخه اندروید از گوشی‌های خود پشتیبانی می‌کنند. اکثر گوشی‌های سامسونگ چهار نسخه ارتقا یافته اندروید را دریافت می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های جدیدتر گوگل تنها سه نسخه را دریافت می‌کنند. انتخاب iOS به جای اندروید به معنای دریافت به روز رسانی نرم افزار و ویژگی های جدید برای چندین سال است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.