• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

عکس لورفته اکبر عبدی در کنار خواننده معروف لس آنجلسی

  • کد خبر : 43096
  • 29 آگوست 2022 - 22:40
عکس لورفته اکبر عبدی در کنار خواننده معروف لس آنجلسی

به تازگی عکس لورفته اکبر عبدی در کنار خواننده معروف لس آنجلسی منتشر شد . این عکس تصویری از اکبر عبدی در کنار معین خواننده لس آنجلسی را نشان می دهد.

بیوگرافی اکبر عبدی

اکبر عبدی متولد ۴ شهریور ۱۳۳۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانش آموخته (دیپلم) رشته نمایش های آماتوری در سال ۱۳۵۸ است او در محله نازی آباد تهران بدنیا آمد ، پدرش از ترک های اردبیل و مادرش تهرانی اصل بود.یک خواهر و چهار برادر داشت که یکی از برادرهایش در جنگ شهید شد.

در نوجوانی همراه با تراشکاری و قالبسازی در گروه های تئاتری بازی کرد تا سال ۱۳۶۰ که ۲۰ ساله بود با تله تئاتر سنجاب ها جلوی دوربین رفت . همان سال با سریال تلویزیونی مثل آباد وارد قاب تلویزیون هم شد.

سال ۱۳۶۳ با فیلم جنجال بزرگ وارد سینما شده و همان سال با سریال باز مدرسم دیر شد به کارگردانی حسین افصحی ، چهره اش به شهرت رسید. بعدها با فیلم هنرپیشه سال ۱۳۷۱ و آدم برفی سال ۱۳۷۳ به اوج شهرت رسید. در سال ۱۳۶۸ وقتی ۲۹ ساله بود توانست سیمرغ بلورین نقش دوم مرد را از هشتمین جشنوراه فیلم فجر برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی گرفت.

دومین سیمرغ بهترین نقش مکمل را هم سال ۱۳۹۰ در ۵۱ از جشنواره بین المللی فجر برای فیلم خوابم می آد به کارگردانی رضا عطاران گرفت.

ازدواج

او در ۱۹ سالگی عاشق یک دختر ۱۸ ساله شد ولی در نهایت به دلیل مخالفت خانواده این وصلت انجام نشد.و ۲۰ روز بعد از شکست عشقی با نینا دختر دایی ۱۴ ساله محمدرضا شریفی نیا ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک دختر به نام المیرا است.

دست خط آقا برای اکبر عبدی

تاکنون ملاقاتی با رهبر معظم انقلاب نداشتم اما ایشان در مورد بعضی از کارهای من مانند آدم برفی ، اخراجی ها و رسوایی دست خط نوشتند.

ایشان درباره بازی بنده در فیلم رسوایی سال ۱۳۹۱ فرمودند: در ۳۵ سال گذشته کسی به این خوبی نقش یک روحانی را بازی نکرده بود.

اعتیاد اکبر عبدی

وی می گوید ۲۵ سال تریاک مصرف کردم و حدود ۱۵ سال سیگار کشیدم اما بعد پیوند کلیه از سال ۱۳۹۴ پاک هستم .

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.