• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

سورپرایز لاکچری تولد دختر پیمان معادی زیر برج ایفل + عکس

  • کد خبر : 43151
  • 04 سپتامبر 2022 - 10:54
سورپرایز لاکچری تولد دختر پیمان معادی زیر برج ایفل + عکس

تصاویری از سورپرایز لاکچری تولد دختر پیمان معادی زیر برج ایفل منتشر شده است این جشن به مناسبت ۱۷ سالگی تولد باران معادی انجام شد.

سورپرایز لاکچری تولد دختر پیمان معادی زیر برج ایفل

باران معادی دختر پیمان معادی متولد ۱۳۸۴ می باشد .او چند سالی است که به همراه پدرش در فیلم های مختلف سینمایی بازی می‌کند و توانسته به سوابق و تجربه بسیار زیادی دست پیدا کند.

اولین تجربه هنری خود را در در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی برف روی کاج ها به کارگردانی و نویسندگی پدرش را کسب کرد و نقش کوتاهی را در این فیلم ایفا نمود.

حضور حرفه‌ای و مهم باران معادی در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه می باشد فیلمی بسیار جذاب و پر فروش که بیش از ۷ میلیارد تومان فروش گیشه داشت و موفق شد در جشنواره های مختلف فیلم مثل استرالیا و ترکیه و کانادا شرکت کرده و جوایز را کسب نماید .

پیمان معادی تصویری منتشر کرد و نوشت :

تولدت مبارک شور و شوق زندگی من happy 17 Baran

بیوگرافی پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی آمریکایی متولد ۹ تیرماه ۱۳۴۹ در نیویورک سیتی می است. والدین معادی یک زوج ایرانی ساکن آمریکا هستند خانواده او بعد از تولد پیمان در سن ۶ سالگی اش به ایران بازگشتند.

پدرش فوت شده و مادرش در قید حیات است. او در مقطع لیسانس رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه آزاد کرج فارغ التحصیل شد. او علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، صاحب یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران است.او با فرانک قوانلو ازدواج کرده است. و دو فرزند به نام‌ های باران و رایان دارند.

معادی بعد از دوران فارغ التحصیلی با همکاری سعید اسعدی شروع به نوشتن فیلمنامه فیلم آواز قو کرد که این فیلم در سال ۱۳۷۹ روی پرده سینما‌ها رفت سپس به سراغ نگارش فیلمنامه فیلم عطش رفت که کارگردانی آن را محمدحسین فرح‌بخش بر عهده داشت.

او در دهه هشتاد شروع نبستا طوفانی را آغاز کرد و در فیلم‌های زیادی به عنوان نویسنده و بازیگر ظاهر شد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به فیلم هایی، چون کما، شام عروسی و کافه ستاره اشاره کرد.

شروع بازیگری این بازیگر را می‌توان با فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی دانست، این فیلم توانست بعنوان نماینده ایران در کشورهایی، چون آلمان، فرانسه، آمریکا و… به نمایش در آمد و جوایز بسیار زیادی را گرفت.

پس از آن در فیلم جدایی نادر از سیمین بازی کرد که اولین فیلمی بود که توانست در سال ۲۰۱۱ جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را مال خود کند.

او بعد از بازی در این فیلم و شهرت فراوانی که بدست آورد در سال ۲۰۱۴ در کنار بازیگر شناخته شده سینمای هالیوود کریستن استوارت (Kristen Stewart) به کارگردانی پیتر ستلر به ایفای نقش بپردازد.

پیمان معادی در سال ۱۳۸۹ برای اولین بار با فیلم برف روی کاج‌ها نام خود را به عنوان کارگردان بر سر زبان‌ها انداخت این فیلم توانست دو سیمرغ بلورین را از جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

او سپس در ابدو یک روز و سال ۱۳۹۷ فیلم متری شیش و نیم را بازی کرد که استقبال بسیار خوبی نیز داشتند.

او بهترین بازی اش را برای فیلم درخت گردو انجام داد که هیچ ریشه کردتباری ندارد، طوری کُردی حرف می‌زد که گویی توی همان روستای قادر به دنیا آمده و بزرگ شده است.و سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «درخت گردو» را به پیمان معادی اهدا کرد.

فیلم هالیوودی پیمان معادی

فیلم شش زیر زمین (six underground) دومین همکاری پیمان معادی با مایکل بی اکشن‌ساز مشهور است که روز بیست و سوم آذرماه در نتفلیکس پخش شد. این چندمین فیلم هالیوودی پیمان معادی محسوب می‌شود. پیمان معادی در این فیلم با بازیگرانی، چون رایان رینولدز و ملانی لوران همبازی شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.